Ferplast furet plus selges, Trondheim

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Locked
Ida
Stjeler søppel

Ferplast furet plus selges, Trondheim

Post by Ida »

Hei :bounce:
Jeg selger mitt Ferplast furet plus bur. Målene på det er 78x48x70, og i følge burkalkulatoren kan det holde opptil 3 rotter. I dette buret har det bodd to late hannrotter som har trivdes godt.
Fungerer kjempefint som eventuelt ekstrabur eller hyttebur, da det er veldig greit å legge sammen. Buret er veldig pent brukt, eneste slitasje er litt rust nederst på sprinklene. Det følger med hus (sputnik), hylle med trapp, 3x jenny rør, matskål, drikkeflaske og do. Har sikkert noe annet inventar jeg kan sende med også + mat :) Kjøpte buret nytt for 2500 kr, pris er 1000 kr.

Image

Image

Image

Kan være behjelpelig med frakt i Trondheimsområdet. Send meg en mail til idaeldevik(A)hotmail.com eller ei melding på 938 00 810 om du er interessert. Ikke PM her da jeg er sjeldent innom.

sandra123
Gnager på ledninger
Kjønn: Kvinne

Re: Ferplast furet plus selges, Trondheim

Post by sandra123 »

Å!! jeg har tenkt og få meg rotter (to gutter) da kunne det jo vært smart med et bur, men jeg er redd for at det er for bredt for hvor jeg har tenkt og ha det... hvilke av de tre målene er bredde?? :huh: Og jeg vet heller ikke når jeg skal få meg rottene... :rottehode: :rottehode:
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

torasrotter
Gammelrotte

Post by torasrotter »

Det er nok 78 som er bredde hvis ikke jeg tar helt feil. Dette er et supert bur, jeg har det selv og jeg elsker det! Det er lett å holde rent, kan flatpakkes å taes med på hytta og har store luker både forran og i toppen :cheerful: Prisen er heller ikke så verst :peewaggle:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

sandra123
Gnager på ledninger
Kjønn: Kvinne

Post by sandra123 »

Akkuratt et slikt jeg trenger!! et sånt type bur ender jeg sikkert opp med uansett om det blir dette eller et annet :thhpt:
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Ida
Stjeler søppel

Post by Ida »

Solgt :boing:

Locked