Opphovnet, vond fot

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Ja, det er den nest billigste dyreklinikken i Trondheim. :) Lurer på om jeg får det billigere enn en del andre kunder også, fordi jeg er der så ofte :giggle:

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Hahaha! Det lukter jo ilder av metacam! :lolface:

utmeldt

Re: Opphovnet, vond fot

Post by utmeldt »

I know xD reagerte på det samme da jeg fikk til Asphalt :rofl:

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Hehe, snodige greier. Måtte le da jeg husket hvor jeg hadde kjent den lukta før.

Går forresten litt bedre med Bianca i dag. Tror alle tre rottene mine er slått ut av varmen, men virker som om hun bruker foten mer. Fremdeles hoven, da.

utmeldt

Re: Opphovnet, vond fot

Post by utmeldt »

Ja jeg fikk også et flashback til tiden med ilder av lukta :cheer:
Supert at det går bedre! Håper hun blir helt frisk og fin snart :grin:

sandra123
Stjeler mat
Posts: 84
Joined: 19 Jun 2012, 17:46
Kjønn: Kvinne
Location: Trodheim
Contact:

Re: Opphovnet, vond fot

Post by sandra123 »

hvilken dyreklinikk bruker du?? :hæ:
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Heimdal dyreklinikk. Har prøvd både Trondheim dyrehospital og Strinda dyreklinikk før, men de har ikke peiling på rotter virker det som. De på Trondheim dyrehospital sa faktisk selv til slutt at jeg burde oppsøke annen klinikk som hadde mer peiling på rotter :p

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Nå skal det sies at jeg ikke har vært mange ganger på Strinda da, men hele greia virker så useriøs der. Det stinker på det lille venterommet, og de har ikke engang et ordentlig system for registrering av kunder osv. Sitter og skriver i ei lita blokk eller noe. Det blir for useriøst for min del.

sandra123
Stjeler mat
Posts: 84
Joined: 19 Jun 2012, 17:46
Kjønn: Kvinne
Location: Trodheim
Contact:

Re: Opphovnet, vond fot

Post by sandra123 »

har ikke rotter enda, men den nærmeste dyreklinikken til meg er byåsen dyreklinikk. Der visst veldig få som har erfaringer med den ... :overrasket:
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Eirorinon
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 24 Aug 2010, 04:56

Re: Opphovnet, vond fot

Post by Eirorinon »

Kathrin Höner på heimdal dyreklinikk virker til å ha best peiling på rotter av de veterinærene jeg har møtt, men jeg synes hun er ganske streng med tanke på å skrive ut medisiner; hun mener nyrene, leveren osv på rotter tåler så lite. For ca en mnd siden var jeg hos en mannlig veterinær på heimdal (husker ikke navnet i farta), og også han virket til å ha overraskende god peiling på rotter. F.eks. var han klar over hvor stor innvirkning miljø kan ha på rotter, i forbindelse med sykdom osv. Jeg vil i alle fall anbefale Heimdal dyreklinikk :) Prisene ligger også på et ganske OK nivå. En konsultasjon er vel ca 350 kroner, tror jeg. Men jeg har også betalt mindre noen ganger, muligens fordi jeg er der så ofte :giggle:

Post Reply