Chrizzie's rotter

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Chrizzie's rotter

Post by utmeldt »

Nydelige rotter!! :lovey:
Snipp er virkelig råflott ja :jepp:

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Chrizzie's rotter

Post by Chrizzie »

Hehe, Ja, for en gangs skyld stod Snipp litt modell og, pleier å være jæææækla vanskelig ;)
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Chrizzie's rotter

Post by Chrizzie »

I går kveld hadde jeg gamlingen min, Leon, ute på luftetur i 2 timers tid. Han lå for det meste i sofaen å bare koste seg. Trasket litt rundt og snuste og la seg å sov igjen. Når det ble leggetid puttet jeg han i buret og ga alle rottene en godbit hver. En halvtime senere kom samboeren min hjem fra kveldsvakt, og da lå Leon dø i buret :sob:
Så ut som han hadde sovnet inn, han lå pent i buret mellom huset sitt og matskåla....han hadde nettopp dødd for han var fortsatt varm og god :grine:
Jeg får trøste meg med at jeg vet at han ikke hadde det vondt....eller at det var smerter ell. smertepreget sykdom som tok livet hans!
Han kommer til å bli helt siiiinnsykt savnet, han var den siste gromgutten igjen fra den gamle rotteflokken min....!

Sov godt og hvil i fred, verdens vakreste Leon :angel: :grine:

Image
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by WillyWonka »

Oi. Det var triste nyheter. Men er godt at han hadde det godt helt til det siste ^^
Kondolere så masse.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Re: Chrizzie's rotter

Post by utmeldt »

Kondolerer så masse! :trist2:
Han var en nydelig rotte!

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by Tonje Lenore »

Kondolerer så mye, varme klemmer :armeklemmer:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Rubisco
Sover i do
Posts: 217
Joined: 09 Oct 2011, 23:52

Re: Chrizzie's rotter

Post by Rubisco »

RIP Leon. Hvor gammel var han?

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Chrizzie's rotter

Post by Chrizzie »

Han ble 2 år og 1 1/2 måned :kisses:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by HeleneH »

Det var trist å høre :trist2:

R.I.P. nydelige Leon..
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Chrizzie's rotter

Post by Chrizzie »

Da kommer det MASSE nye bilder!!
Har ikke skjedd så mye siden sist utenom et lite nytt familiemedlem! Han er, så vidt jeg har skjønt, fra samme "oppdretter" som Niana's Sirius, så han har ikke hatt det så lett før han kom til meg! Han veide bare 43g og var ragmager! Nå har han blitt stor og fin og veier ca. 140g :cheesy: Han har ikke fått noe navn ennå :flau: , så bare å komme med forslag hvis dere vil det! Her er han:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Han er kjempe skjønn, men fortsatt litt tilbaketrukken og ikke såååå glad i mennesker. Men fremgangen hans er kjempe god, så han blir nok en fin koserotte før vi vet ordet av det =) Som sagt, navneforslag er hjertelig velkomne!

Så kommer kastraten Snipp, som nå er eldst, 1 år og 7 måneder! Han har verdens glatteste og mykeste pels, det er som å dra hånden over silke! Kosegutten :kisses:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kippe gutten! Store feite kosegrisen min! 1 år og snart 4 måneder. Kippe er en stor lat koserotte som trives best med å ligge høyt oppe i en køye med masse masse mat! :thhpt:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Mojo, kjøpt i dyrebutikk da han og hans bror hadde stått alene i ukesvis uten å ha blitt kjøpt! Mojo er veldig tillitsfull og ikke redd for mennesker. Går overens med alle burkameratene. Han er nå 8 måneder gammel :cheesy:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Sid, broren til Mojo, som også ble kjøpt i dyrebutikk. Han er mer skvetten og ikke fullt like glad i nærkontakt. Han er snill som dagen er lang, men trives best i vante og kjente omgivelser i buret. 8 måneder gammel :boing:
Image
Image
Image
Image
Image

Pomelo, fra Karma's sitruskull. Han er verdens mest utadvente, uredde, sosiale, glade rotten jeg noengang har vært borti! Han ELSKER mennesker og andre dyr, finnes ikke redd for noenting, og kan ligge i timesvis å slikke fingre! Han er bare helt fantastisk! Snart 8 måneder gammel! (Klarte ikke helt å stå i ro under photoshooten i dag;) ) :dån:
Image
Image
Image
Image
Image

Tahiti, også fra Karma's sitruskull! Han er også veldig utadvendt og kosete. Elsker oppmerksomhet og kommer bestandig løpende først til luka! Er også veldig glad i å vaske og stelle både mennesker og andre rotter! Snart 8 måneder gammel. :kisses:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

ENJOY :roflmao:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by wollf »

super herlige bilder... hva med greven på den nye lille?

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by torasrotter »

Ååååå vakre!!! For noen pene rottemanner :yumm: Og sååå søt Tahiti med tungebildet :lovey:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Chrizzie's rotter

Post by Tonje Lenore »

Herlige Rottegutter, fine bilder :kisses: :peewaggle:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Chrizzie's rotter

Post by Chrizzie »

Greven :giggle: Hehe, artig!

Ja, Tora, de to sussebassene fra deg er helt fantastiske :kisses:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: Chrizzie's rotter

Post by Marit Fosen »

Greven - nei, det er et navn med svært negative assosiasjoner: http://www.nettavisen.no/innenriks/article3396138.ece. ikke noe navn for den skjønne, lille gutten. Herlig gjeng du har :kisses:
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Post Reply