Treng råd

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by wollf »

3 uker om du ikke har fjernet bitestikkler ja. men 2 uker tar det før de forsvinner. er i allefall det jeg fikk beskjed om nå fra thomas på stend

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by Vitania »

wollf wrote:3 uker om du ikke har fjernet bitestikkler ja. men 2 uker tar det før de forsvinner. er i allefall det jeg fikk beskjed om nå fra thomas på stend
Da stemmer nok det. Jeg hadde skrevet i boka mi tre uker, og da var det også ved fjerning av bitestikler, men stoler på Thomas mer enn boka mi. :cheerful:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by wollf »

er aldri en dum ide og vente litt lenger uansett. men om testikkler og bitestikkler er borte så kan bare sperm gjemme seg et sted og det er i urinveiene. og der blir det ikke lenge for å si det slik;)

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

No nærmer det seg tre veker sidan rottemannen ble kastrert. Det ville no ha vore naturleg å introdusere han for damene, men eg er litt i tvil, og lurer på om eg skal utsette det litt. Såra etter kastreringen er ikkje heilt grodd, pga fredag var vi til dyrlegen og fekk tømt to byller. I tilleg har han eit par sår i nakkeområdet etter diverse sprøter.

Han har allererde møtt jentene, og eit par dem oppfører seg litt agressivt mot han. Lurer på om han har godt av å flytte inn til damen før hans sår og byller er grodd, introduksjonen vil nok vere ein stressande faktor. Samtidig ser eg at han er kontaktsøkende, allmenntilstanden er relativt bra. Er rett og slett usikker på kva eg skal gjere, kva ville dere ha gjort?

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Treng råd

Post by Matmor »

Jeg tror jeg ville ha sett om damene aksepterte ham allerede nå, men avbrutt hvis det så ut til å skjere seg. Grunnen er at hvis han savner selskap og damene ikke skader ham, vil han trolig bli fortere bra av plagene når han er sammen med andre rotter. Immunforsvaret hans er bedre når han trives. Og du skriver jo at allmentilstanden hans er bra :rat:

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Takk Matmor! :cheerful:

Ja, eg vil påstå at allmenntilstanden er bra med tanke på alt han har vore igjennom. Både aktivitetsnivå, og matinntak er tilfrdsstillande.

Buret hans står rett ved siden av jenteburet, og dei har felles lufteplass. Har prøvd felles lufting i dag, og han virker litt redd, men svært så intressert i å kome i kontakt med damene. Litt aggresjon frå jentene sin side, men ingen har gått til direkte fysisk angrep på han så langt. Får ta det litt etter litt, men eg trur som du seier at det er best for han å vere i lag med resten av rottene sjølv om han ikkje er 100 % frisk.

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Sjølv om den første kontakten gjekk bra, viser rottemannen min no svært lite interesse for kontakt med sine artsfrender. Buret hans har heile tida stått rett ved sida av jenteburet. Har prøvd felles lufting i mange, mange dagar, men han trekker seg tilbake så fort han ser damene, og sit heilt stille så lenge dei er ute. Han oppfører seg annleis når eg og han er åleine, då tørr han mykje meir, utforsker ting, og til og med kikker på damene. Han er den snillaste og godaste rotta i her i huset, men han er så utroleg beskjeden. Eit par av damene " flyr" på han med jevne mellomrom, oftest flykter han, av og til buster han pels, og måler litt styrke, men så fort anledningen byr seg flykter han og gøymer seg. Ingen fysiske skader på nokon så langt.

I dag har han tilbragt heile ettermiddagen, og kvelden i samme bur som damene ( under tvang ), noko som resulterte i at han har sete stille i ein eller annan krok uten å ete eller drikke eller gå på do, og så fort han fekk anledning såg han etter plassen der buret hans pleide å stå. No held han på med eit tappert forsøk på å flykte ut av dameburet. Planen var at han skulle overnatte i jenteburet, men eg trur at eg tek fram att buret hans og let han sover der i natt. Ser på heile dyret kor mykje han mistrivst inni jenteburet.

Er eg altfor blauthjerta siden eg gir etter og tek han ut av jenteburet? eller bør eg vere litt meir " brutal" og la han vere i lag med jentene i nokre dagar for å sjå om han greier å venne seg til dei?? Kva ville dere han gjort?

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Treng råd

Post by tantepose »

Jeg ville nok gitt ham hans trygge hjem tilbake ja. :aww: Fortsett å lufte dem sammen,men la ham bestemme selv hvor "hjemme" er. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Helt enig, la ham få bo der han føler seg tryggest :cheerful:
Men jeg ville nok hatt daglige møter mellom han og damene slik at han gradvis kan venne seg til dem :cheer:

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Tusen takk for svar! :cheer:

No har rottemannen fått tilbake sin trygge heim, der har han både ete og drukke, og no sit han att med meg i sofan, og koser seg. Eller rettere sagt han sit ikkje heile tida, han fèr og att og fram og utforsker. No trives han, det ser eg godt......ehm...trur og at han er litt " forelska" i meg.... har aldri fått kose så mykje med jentene som eg får kose meg han :cheer:

Lurer også litt på om eg på sikt skal skille damene då eg ser at eit par av dem er ganske så "underkua". Det er søstrene til Balder, kanskje det vil gå bedre om berre dei bur i lag med broren? Har og eit par andre jenter som "bur" på den lokale dyrebutikken som eg trur eg "må" adoptere ( dei har snart vore der i eit halvt år!! -- blir så sint atte!!), som kanskje kunne flytte i lag med " bøllene".

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Ja, eg treng råd frå erfarne folk igjen :cheerful:

Min gode rottemann har total angst for å vere i lag med jentene eg har i huset. Han har det bra så lenge han slepp å vere i lag med dei, så lenge det er kun oss to koser han seg og spretter rundt omkring, men ved den minste kontakt med jentene stivner han til, og sitter samankrøka ein eller anna plass eller flykter. Eg ser det på han kor mykje han misliker den minste kontakt med jentene. Så nå bur han åleine, og eg syns det er litt trist. Før eg godtar at eg har ein eremittrotte i huset, ønskjer eg å utforske andre muligheter.

Det eg lurer på er:

- har dere nokon som helst tru på at det vil fungere bedre om skaffer heilt nye jenter og introduserer dem for han?? og evt om eg skaffer eit nytt og ukjent bur?

På den lokale dyrebutikken " bur" det 2 jenter, ca 6 mnd gamle, men av erfaring veit eg at jo lenger dyra oppheld seg i dyrebutikk jo større fare for problem atferd , derfor er eg usikker på om det er de rette jentene. Kva meiner dere?

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Treng råd

Post by Matmor »

Man vet jo aldri, men jeg tenker at hvis Balder avviser søstrene sine er det liten sjanse for at han skal godta et par andre, voksne hunner nå. Hvis han er så engstelig tror jeg at jeg ville ha akseptert at han var en menneskerotte mer enn en rotterotte, i alle fall inntil han ombestemte seg. Humle hos meg brukte jo månedsvis på å finne ut av at andre rotter var OK, og han er ikke den første kastraten her som har følt det slik. Så det er ennå håp. :jepp:

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Takk Matmor :boing:

Me får ta tiden til hjelp, det ser ut til at han trives best åleine foreløpig, og han skal ikkje på tvingast noko han ikkje vil.

Beklager å mase, men det er og ein annan ting eg funderer på:

- hadde det vore betre/lettare for han å forhalde seg til heilt unge dyr? Den yngste rotta eg har er nemleg ein god del yngre enn dei andre, så eg blir muligens uansett nødt til å skaffe eit par unge dyr med tid og stunder, og då kan eg like godt få tak i dei no viss det kan vere ein løysing i forhold til Balder.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Treng råd

Post by Matmor »

Jeg tror jeg ville ha gitt Balder god tid til å roe ned før jeg prøvde noe nytt. Minst en måned. Hvis du trenger en burkamerat til en av de andre rottene hjelper det antagelig ikke så mye om den samme rotta kan gå sammen med Balder, hvis den trengs to steder... Det er noen rotter som kan flyttes mellom bur, 1/2 døgn i én gruppe, og 1/2 døgn i et annet, men det er slett ingen selvfølge. :|

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Takk for svar Matmor :cheer:

Tanken var at om han aksepterte eit par nye unge dyr så vart det kun han og dei i lag så lenge han levde,To bur og to forskjellig flokk var tanken. Men i tilfelle han ikkje var interesert fekk nykomarane bu i lag med dei andre damene, og han fortsatt åleine. Har ikkje gjort noko med det så langt. Tek tida til hjelp som du sa. Eg ser at han går litt bedre i lag med søstrene sine, og eg let dei gå litt i lag med Balder når dei skal luftast, men dei bur fortsatt kvar for seg. Han er ikkje begaistra når han treffer dei, men alle oppheld seg rolige i alle fall. Dei to andre damene går rett til angrep på han, og bitt han i halen fleire ganger, så der er det ikkje håp trur eg.

Nok eit spørsmål frå meg: :boing:

etter at Balder ble kastrert har eg kjent ein ca 1 - 1,5 cm stor mjuk og rund oppfylning/kul nederst på magen hans, rett ovenfor pungen, kun på eine sida. Føles som å klemme på ein mjuk ballong. Han fekk tømt to byller etter operasjonen samt fjerna resten av stingane, og desse byllene likna ikkje på det eg kjenner no. Balder sjølv ser ikkje ut til å vere påverka av dette, og er i veldig bra form ellers. Er det mogleg at han kan ha utvikla brokk av noko slag?? Nokon som har høyrt om at slikt kan forekomme etter kastrering?

Var til kontroll hos dyrlegen ein stund etter bylle fjerning, og i følge han var alt i orden, og den mjuke kula var ikkje å kjenne då. Virker som at den forsvinner av og til, alt etter korleis dyret blir holdt og kva side ein klemmer frå.

Post Reply