Søte Nathalie;)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Lilo.
Pinky
Posts: 26
Joined: 06 Aug 2012, 22:05
Location: Sandnes

Søte Nathalie;)

Post by Lilo. »

Image

Image

Nathalie er en hamstrer, hun var den eldste og mest reserverte da jeg kjøpte jentene. I dag er hun en koseklump uten like, minner om en godt voksen hannrotte til tider :)
Hilsen Vivian og 3 rottejenter :)

Treffes best på mail, da jeg har travle dager og ikke alltid ser innom her: vivianskaardal@live.no

utmeldt

Re: Søte Nathalie;)

Post by utmeldt »

åååh hun er kjempesøt!! :dån: Jeg får en hamster den 6. fra omplassering, gleder meg har ikke hatt siden jeg var 10 :nottelling:

Lilo.
Pinky
Posts: 26
Joined: 06 Aug 2012, 22:05
Location: Sandnes

Re: Søte Nathalie;)

Post by Lilo. »

Min søster er "hamstermenneske" , hun har alltid hatt hamster, mens jeg har alltid vært et"rottemenneske" :) Synes hamstere er veldig koselige da ;) Lykke til :grin:
Hilsen Vivian og 3 rottejenter :)

Treffes best på mail, da jeg har travle dager og ikke alltid ser innom her: vivianskaardal@live.no

utmeldt

Re: Søte Nathalie;)

Post by utmeldt »

slik har det vært med meg og min søster også, men nå som hun ikke klarer å ta vare på hamsteren sin mer (les: gått lei!! :sneak: ) så tar jeg den bare likså greit jeg, ellers vil hun avlive den... :worry:
Takk :cheer:

Lilo.
Pinky
Posts: 26
Joined: 06 Aug 2012, 22:05
Location: Sandnes

Re: Søte Nathalie;)

Post by Lilo. »

Hehe, høres ut som meg:) Da vi "barna" bodde hjemme, endte jeg opp med dyrene til både min bror og min søster, så jeg har hatt litt av hvert ja:) Greit noen kan ta ansvar når andre går lei :cheesy:
Hilsen Vivian og 3 rottejenter :)

Treffes best på mail, da jeg har travle dager og ikke alltid ser innom her: vivianskaardal@live.no

utmeldt

Re: Søte Nathalie;)

Post by utmeldt »

haha ja jeg endte opp med to hamster som 10 åring da min søster gikk lei da også :klaskepanne: Hun burde virkelig ha lært nå, men noen er vel litt treigere en andre + at så har hun jo en søster hun kan lesse ansvaret på :nottelling:

anni

Re: Søte Nathalie;)

Post by anni »

Nydelig hun er :lovey:

Post Reply