Treng råd

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Lurer på om eg har teke adeles feil av Balder. Eg har alltid mistenkt han for å vere redd. Han buster pels, strekker seg opp på alle fire, og viser damene bakparten med ein gong han ser dei. Av og til gjer han seg klar til å avgi eit spark med eit bakbein, men gjer det ikkje. Derimot legg han fleire av damene på rygg, men problemet er at dei ikkje finn seg i det, og går til angrep. No lurer eg faktisk på om at det er dominanns og ikkje redsel som er problemet hans. I og med at ei av jentene har tendens til å bite han i halen, har eg alltid avbrutt all aktivitet der kamp/slåssing er involvert. Kanskje det e dumt av meg å ikkje lata dei fullføra, men eg er redd ei skader han. Eg skjønner meg rett og slett ikkje på dette her rottespråket her. :huh:

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Treng råd

Post by tantepose »

Så lenge det ikke oppstår skader bør du nok la de finne ut av ting selv.Håper det roer seg da. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by WillyWonka »

iwonamo wrote:Eg skjønner meg rett og slett ikkje på dette her rottespråket her. :huh:
Det er sikkert bare en annen dialekt :p ;)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Det er godt mogleg det WillyWonka :jepp: . Har hatt rotter i over 2 år nå, men fortsatt er ein god del av det dei driver med eit mystreium for meg. Dei er så ulike alle sammen. Heldigvis lærer eg nye "rotteord" innimellom. Har f.eks nett funne ut at jentene er svært så snille mot Balder når dei har løpetid, ellers flyr dei på han som om han var styggen sjølv. Problemet er at dei omtrent aldri har løpetid samtidig.

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by WillyWonka »

er han kastrert? tenker siden du setter hun og han sammen?
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Han ble kastrert den 14. juni i år. Men eg angrer nok litt på det i ettertid, hadde eg då vist alt det eg veit no, hadde eg heller reist land og strand for å få tak i ein kompis til han enn å kastrere.

utmeldt

Re: Treng råd

Post by utmeldt »

Balder har gjort store framsteg siste veka, han har til og med tørt seg ein liten tur inni jenteburet :cheer: på eige initiativ.

Han går og mykje betre i lag med jentene utanfor buret, tørr å vere seg sjølv av og til :cheer: :cheerful: :boing: :cheeeers:

Eg er berre så glad :cheer:

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Treng råd

Post by WillyWonka »

Supert :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Post Reply