Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by kikky »

Det tar jo litt tid før de finner ut av ting, også kan det jo være plagsomt med en sprettball til tider :boing: Men disse sprettballene er jo veldige myke og varme da, så sove på de kan man :cheesy:

Små piping og slikt ville jeg ikke bekymret meg så mye over, så lenge de ser ut til å kunne sove sammen og spise sammen så vil det sikkert gå seg til :cheerful:
Last edited by kikky on 22 Nov 2012, 12:57, edited 1 time in total.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by Milla »

Takk for svar, Kikky :cheerful: Det alltid godt å få en aller så liten bekreftelse på at ting er "normalt"... Særlig når jeg ikke har vært gjennom en introduksjon før :grin:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by tantepose »

:cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by Milla »

Jeg får oppdatere litt!!
Varia har ikke pipi på Luna på to dager!! :cheeeers:
Hun vasker henne litt lett, og synes det er heelt greit at hun er der. Har heller ikke hørt noe pip eller skrik fra buret på et par dager heller, så jeg er overlykkelig :narr:
Så nå kan "hønemoren" i meg slappe litt av...
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by kikky »

så flott :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by Tonje Lenore »

yaaay, gamla trengte bare litt tid til å venne seg til en speedo som har litt mer far :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Den ene eldre rotta piper på ny rotte

Post by Milla »

Gamla trengte bare litt tid, er helt garantert! Nå er jeg heldigvis forberedt på neste gang vi skal føre inn en nye rotte. Skal ikke vente like lenge til neste gang, ser at det kanskje er best å ha en frisk gjennomstrømning av bebiser... :cheerful:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply