Rotteblogg?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Siv M »

:lolear: nei nå skal mine små få nattens lufte tur på leke rommet før senge tid å slikt her :giggle: titter innom etterpå å ser om det fortsatt er liv her eller om alle snorker :trett: :sleep:

Anders&Rottene
Pinky
Posts: 25
Joined: 21 Jan 2013, 20:43
Location: Trondheim

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Anders&Rottene »

loneoe wrote:Blir koselig å se når du får din egen bildetråd da :)
:cheesy: :cheesy: Må få igjen tlf min fra reprasjon da, så det blir god bildekvalitet. De finner jo på så mye rart primadonnaene mine!
og Maya.

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Tonje Lenore »

eller "telefon, hvor la jeg deg sist?"
Så svarer tlf: " der du la meg sist vel!!"

hahaha :thhpt: :giggle:
Tror den hadde gjort litt narr x)
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Anders&Rottene
Pinky
Posts: 25
Joined: 21 Jan 2013, 20:43
Location: Trondheim

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Anders&Rottene »

Tonje Lenore wrote:eller "telefon, hvor la jeg deg sist?"
Så svarer tlf: " der du la meg sist vel!!"

hahaha :thhpt: :giggle:
Tror den hadde gjort litt narr x)
:lolface: :lolface: Værste er vell at den appen har sikkert blitt populær!
og Maya.

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Tonje Lenore »

Det tviler jeg ikke på :thhpt:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Siv M »

ååå jeg ser det kommer mere å mere personlighet fram i mine små totter, hadde ett magisk øyeblikk når de var ute nå, den ene satt å vasket hendene mine mens den andre satt å pusset håret mitt forsiktig , helt utrolig herlig :lovey: så begynner de å skifte farge på pelsen sin, den blir mere å mer brun grå , er det pels skifte tro :huh: zita ser ut som hun har svart hette på bare nå, i lyset med en liten svart flekk bak skulder bladene :lovey: mens zelma her helt gråbrun i pelsen nesten. å zita prater når hun er oppe på meg å leker å koser kommer små lave grynt sammen med tann gnissing

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Tonje Lenore »

Nå er vi egentlig litt ute på bærtur, så vi holder oss til det egentlig emnet er og det er sosialisering av hunnrotter og tips til det,
skravling kan vi gjøre i skravletråden :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Siv M »

:giggle: skle litt ut av sporet her ja , inn på sporet igjen dere :giggle:

Asterix
Gnager på ledninger
Posts: 100
Joined: 14 Nov 2012, 12:03
Location: Oslo

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Asterix »

Gratulerer med rotter og velkommen hit :cheerful:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)

Anders&Rottene
Pinky
Posts: 25
Joined: 21 Jan 2013, 20:43
Location: Trondheim

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Anders&Rottene »

Tonje Lenore wrote:Nå er vi egentlig litt ute på bærtur, så vi holder oss til det egentlig emnet er og det er sosialisering av hunnrotter og tips til det,
skravling kan vi gjøre i skravletråden :cheerful:
Kan man skifte trådnavn? Så har jeg kunnet brukt samme tråd som rotteblogg? :nottelling:
Asterix wrote:Gratulerer med rotter og velkommen hit :cheerful:
Thank u!! :cheerful:
og Maya.

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Tonje Lenore »

Anders&Rottene wrote:
Tonje Lenore wrote:Nå er vi egentlig litt ute på bærtur, så vi holder oss til det egentlig emnet er og det er sosialisering av hunnrotter og tips til det,
skravling kan vi gjøre i skravletråden :cheerful:
Kan man skifte trådnavn? Så har jeg kunnet brukt samme tråd som rotteblogg? :nottelling:
Hva tenkte du på da?
Kan sikkert splitte emnet og legge ut på sofakroken, men vi har en skravletråd hvor ting kan skravles på,
og forskjellige kategorier i forhold til at man har spørsmål til feks dette, hvordan sosialisere :cheerful:

Men hvordan går det med rottene, begynner de å bli mer trygge på dere? :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Siv M »

Anders det er hyggelig med en gutt her, det er så få av de :giggle: håper rotte jentene dine begynner å bli varme i pelsen sin, du har så mye glede å se frem til fram over, tann gnissing å stell av hår og hender fra tottene dine, helt herlig. Mine små jenter elsker å være inne i genseren min, de går ut og inn av den hele tiden, å zelma kan tilbringe en hel time inne i genseren min noen ganger.

Anders&Rottene
Pinky
Posts: 25
Joined: 21 Jan 2013, 20:43
Location: Trondheim

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Anders&Rottene »

Tonje Lenore wrote:
Anders&Rottene wrote:
Tonje Lenore wrote:Nå er vi egentlig litt ute på bærtur, så vi holder oss til det egentlig emnet er og det er sosialisering av hunnrotter og tips til det,
skravling kan vi gjøre i skravletråden :cheerful:
Kan man skifte trådnavn? Så har jeg kunnet brukt samme tråd som rotteblogg? :nottelling:
Hva tenkte du på da?
Kan sikkert splitte emnet og legge ut på sofakroken, men vi har en skravletråd hvor ting kan skravles på,
og forskjellige kategorier i forhold til at man har spørsmål til feks dette, hvordan sosialisere :cheerful:

Men hvordan går det med rottene, begynner de å bli mer trygge på dere? :cheerful:
Jeg(maya) tenkte å lage en rotteblogg. Men jeg kan vente til jeg får betalt medlemsavgiften :cheerful:

Primadonnaene mine har det bra, kommer for og snuse i fjeset og tygge litt på fingern :nottelling: Men den ene er litt små skeptisk enda, regner med det går seg til. De har mange lufteturer løpet av dagen så! :ratgreen:
og Maya.

Anders&Rottene
Pinky
Posts: 25
Joined: 21 Jan 2013, 20:43
Location: Trondheim

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Anders&Rottene »

Siv M wrote:Anders det er hyggelig med en gutt her, det er så få av de :giggle: håper rotte jentene dine begynner å bli varme i pelsen sin, du har så mye glede å se frem til fram over, tann gnissing å stell av hår og hender fra tottene dine, helt herlig. Mine små jenter elsker å være inne i genseren min, de går ut og inn av den hele tiden, å zelma kan tilbringe en hel time inne i genseren min noen ganger.
Hehe, Anders er her han og, men jeg som har tatt litt over her føler jeg :flau: Merker de lyser opp dagen vårres.
og Maya.

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Sosialisering av 2 stk. hunnrotter.

Post by Siv M »

klart de gjør :cheer: de er så sosiale av seg å full av liv, særlig når de ikke ligger å drar seg i henge køyene hehe. En annen ting du kan gjøre for å sosialisere jentene er å strø godbiter på gulvet eller ta en stripe med majones på gulvet som de slikker i seg om de liker det da, mine er helt ville etter det å får de lov slikker de i seg rett fra tuben :giggle: jeg kjøpte også en liten kong å tyter litt majones inn i den, det elsker begge de store jentene mine, tygge bein er også bra, slike som er for hunder laget av okse hud. Min smurfine drev å sette tennene sine i alt hun kom over, det er det slutt på etter at hun fikk tygge bein og kong og nøtter å gnage på.

Post Reply