Skravletråden

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Crazyratlady
Stjeler søppel
Kjønn: Kvinne

Re: Skravletråden

Post by Crazyratlady »

Helt sant! Jeg jobber i barnehage og er det en plass det er bakterier, virus og smitte så er det der! De kan til og med ha lus :thhpt:

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

å ja jeg har også jobbet i barne hage å gikk konstant å var snørrete i minst 6 mnd før jeg begynte å bli litt imun :thhpt:

Asterix
Omegarotte

Post by Asterix »

For ikke å snakke om alle de ekle, snørrete menneskene som hoster deg opp i ansiktet på t-banen :sick:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

akkurat det har ikke jeg opplevd har aldri tatt t banen :thhpt: men snørrete unger som nyser å hoster deg rett opp i trynet vet jeg alt om

Crazyratlady
Stjeler søppel

Post by Crazyratlady »

Jepp, og hva med buss, offentlige toaletter osv.. Mye i denne verden som er skittent og ekkelt..! Og rotter er selvsagt ikke noe av det ;)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Rotter er faktisk veldig renslige ikke deres feil at vill rotter må bo i kloakken :bleh: de har ikke noe valg

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Hmm venter på mail fra hun som skal sende meg RM maten min men ikke fått noe ennå :sarcastic: ja ja den kommer vel

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Da venter vi på mat levert på døra kebab rull :yumm:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

Frivillig jobbing Siv, er nok ikke alle som sitter på NTF eller mail hver dag :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

:giggle: nei de har vel ett liv ved siden av regner jeg med, sa bare i fra at pengene var satt på kontoen jeg så hun kan sende meg sporings nr når pengene har kommet fram å maten er sendt :cheerful:

HeleneH
Betarotte

Post by HeleneH »

Siv, du sendte meg to mailer kl 14 og kl 16, jeg må jo få lov til å komme hjem fra jobb og tur med bikkja, lage middag og se litt på TV først vel...

Som Kikky sier, dette er frivillig arbeid. Jeg har et bilbergingsfirma å drive, en hund, 21 rotter, kjæreste og fritidsaktiviteter i tillegg til denne sysselen. Så jeg setter pris på litt tålmodighet.
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

HeleneH wrote:Siv, du sendte meg to mailer kl 14 og kl 16, jeg må jo få lov til å komme hjem fra jobb og tur med bikkja, lage middag og se litt på TV først vel...

Som Kikky sier, dette er frivillig arbeid. Jeg har et bilbergingsfirma å drive, en hund, 21 rotter, kjæreste og fritidsaktiviteter i tillegg til denne sysselen. Så jeg setter pris på litt tålmodighet.

ja jeg sendte nr to for på nr en glemte jeg å sende med adressen min å medlems nr :bleh: , var ikke ment for å mase var bare så dere skulle fp navn og adressen min med medlems nr ikke noe annet :cheerful:

HeleneH
Betarotte

Post by HeleneH »

At du sender to mailer pga. adressen skjønner jeg.

men:

Siv M wrote:Hmm venter på mail fra hun som skal sende meg RM maten min men ikke fått noe ennå :sarcastic: ja ja den kommer vel

Denne tolket jeg dithen at du ikke synes jeg svarer fort nok. Og det synes jeg at jeg gjør.
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

iwonamo
Gammelrotte

Post by iwonamo »

Asterix wrote:Hjertesukk (les raseribrøl) om rottehatende mødre: Datteren min på 6 har hatt både omgangssyke og influensa siden jul - som alle ungene i klassen. Alt mulig av viruser flyr jo rundt nå. Og så får jeg en melding fra moren min, der hun skriver: "Har du tenkt på at rottene kan ha noe med dette å gjøre?"

har fått samme spørsmålet fleire ganger sidan eg stadig er forkjølt, og då pleier eg å vise folk dette bildet til svar:

Image

er det forresten lov å legge ut bilder i skravletråden?
"The idea that some lives metter less is the root of all that is wrong with the world" - Paul Farmer

Asterix
Omegarotte

Post by Asterix »

Hahaha, fantastisk Iwonamo :cool:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)

Post Reply