Milla`s søte små <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

På tide med en liten oppdatering. Dessverre gikk måtte Varia til slutt avlives hos dyrlegen 25.02.2013. Det gikk veldig fort, fra å traske rundt på gulvet til å ikke bevege på seg, ikke spise eller drikke kvelden etter. Varia var en fantastisk liten jentetott, med stor personlighet. Hun er fortsatt sterkt savnet her i heimen...
Siden det er så nylig så kommer det noen av bildene av Varia også her, dette er de siste bildene av Varia <3

Ellers så går det bra med både Luna og Luthien. Luthien har tippet 400 gram, som var en stor overraskelse, Luna veide for noen dager siden 321 g. De har et flott samspill, Luna er veldig tilknyttet Luthien og følger etter henne for det meste.
Om jeg for eks ikke får Luna til å komme ut av gjemmested, så er Luthien det hemmelige våpnet mitt. Da kommer hun løpende og glad ut. Luna er høyt og lavt, leke med fingre og slikke fingre innherdig.

Så kommer noen bilder av jentene:

Luna hjelper mamma med å legge sammen klær
Image

Luna må lade opp batteriene
Image

Luna synes persienner er spennende å klatre i, Luthien liker det ikke, og Luna for streng beskjed om å komme seg ned derifra
Image

Her har Luna klatrert opp gulvlampa og kommet seg over til speilet, her igjen står Luthien og passer på (hun er en liten mamma som bekymrer seg)
Image

"Mamma, hvorfor har du satt en pute inni sprekken?" "Jo, lille venn, bak der er det masse skumle ledninger. Så her har mamma rottesikret" " Jammen jeg vil inn" Luna tar et hopp og klatrer opp puta :giggle:
Image

"Dette er aaalt for høyt, mamma"
Image

Luthien
Image

"Gi meg, gi meg, GI MEG!! Den er miiin" Luthien
Image

Soveee. Varia på toppen, Luthien under
Image

titte ned, Varia
Image

Leke død!! Varia skremte virkelig samboer første gangen hun gjorde dette, han måtte poke henne for å sjekke om hun fortsatt var i live :nottelling:
Image

Varia og Luthien på rekke og rad
Image

Kooosemonsteret Varia :kisses:
Image

Gruppebilder:
Image

Namnamnam
Image

Rotteklynge
Image

Så kommer det aller siste bilde av jentene sammen. Samboer la Varia opp til de to andre jentene, slik at de kunne få en siste stund sammen. Han tok også det siste bildet av alle tre. Luna foran, Varia i midten, Luthien helt bakerst
Image
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:aww: for noen kjempe fine bilder av rottene dine, det der spille død opplegget kjenner jeg igjen, my skremte meg også her om kvelden der hun lå stille å bare stirret, måtte poke på henne jeg også for å se om hun levde :giggle:

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Milla`s søte små <3

Post by Crazyratlady »

Både aktive og kosete små krabater jo :cheerful: Søøøte :lovey:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:aww: heldige små totter der med flott klatre stativ veldig oppfintsomt :cheesy:

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Milla`s søte små <3

Post by Matmor »

Det var mange koselige bilder :cheerful:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

De er flotte jenter alle sammen. Både aktive og kosete(på sin egen måte)...
Klatrestativet var en hit... det var egentlig full av oppbevaring, men de synes det var så gøy å klatre i det, og siden de gnagde litt på sko og papirer som var der, så måtte jeg finnet annet sted å oppbevare det. Så gjorde jeg det om til en lekeplass for jentene.... og de går aldri lei den, heldigvis :D
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

Milla wrote:De er flotte jenter alle sammen. Både aktive og kosete(på sin egen måte)...
Klatrestativet var en hit... det var egentlig full av oppbevaring, men de synes det var så gøy å klatre i det, og siden de gnagde litt på sko og papirer som var der, så måtte jeg finnet annet sted å oppbevare det. Så gjorde jeg det om til en lekeplass for jentene.... og de går aldri lei den, heldigvis :D
:boing: kjempe smart

Asterix
Gnager på ledninger
Posts: 100
Joined: 14 Nov 2012, 12:03
Location: Oslo

Re: Milla`s søte små <3

Post by Asterix »

Så fine bilder, og fine rotter :cheerful:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by torasrotter »

For noen koselige bilder :aww: Luna ser ut til å ligne på sin bror Mikkel Rev, han er også en skikkelig klatremus som alltid er både høyt og lavt :ratgreen:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by Tonje Lenore »

Fiiine barter :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

torasrotter wrote:For noen koselige bilder :aww: Luna ser ut til å ligne på sin bror Mikkel Rev, han er også en skikkelig klatremus som alltid er både høyt og lavt :ratgreen:
Luna er en utfordring.. hun kommer seg til de mest utroligste steder. Der jeg må klø meg i hodet, for jeg har INGEN aning om hvordan hun har kommet seg dit :giggle:

Hun har også snart mestret det å snurre rundt :grin:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Jeg måtte bare dele denne bildet her. Over buret har jeg en teppe for å skjerme mot direkte lys fra soveplassene i øverste delen. Oppå toppen under dette teppet er Luna sin favoritt plass, se som vi koser oss:

Image
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by wollf »

slemme du. der ligger a å gjemmer seg og så kommer du å påpeker hvor synlig hun er :rofl:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Haha, jaaa :roflmao:
Hun fikk fort fart på seg og la seg i en fold i teppet, så bare liten del av halen synes :giggle:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by wollf »

du ser blikket er litt sånn : damn.. du så meg

Post Reply