Milla`s søte små <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by kikky »

veldig lur liten rotte dame da, også nesten ingen valker gjennom sprinklene da :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

wollf wrote:du ser blikket er litt sånn : damn.. du så meg
:rofl: det har du helt rett i...
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

kikky wrote:veldig lur liten rotte dame da, også nesten ingen valker gjennom sprinklene da :cheerful:
Hun er en liten luring...
Hun er liten, er overrasket at hun ikke blir større, er så vant til at de er mellom 350-450 g. Luna har holdt seg en stund på mellom ca 308-315 :smile:
Hun er verken feit eller slank, helt perfekt, og har en fantastisk muskelatur! Men det er ikke så rart, hun har maur i rompa hele tiden. Spretter, hopper og klatrer over alt!
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Da har flokken blitt utvidet. Ei lita søt jente fra Matmors britiske byer.
Hun heter Witney, er veldig glad i å jage fingre og bryte, og er inherdig med slikking av fingre og ansikt.

Image

Image

Luthien og Luna var tydelig ikke så begeistret for Witney sin ankomst til flokken. Witney har fått gjennomgått litt fra disse damene siden hun kom. Ser ut til at det har roet seg bittelitt...

Men spising og drikking kan vi gjøre sammen fordet:
Image

Så et morsomt bilde av Luthien og Luna, som ofte synkron-drikker:
Image
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:nottelling: de gamle damene synes kanskje en vilter liten baby kan være litt slitsomt, kjempe søt jente er hun :lovey: flotte bilder

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Det gjør de garantert! Får litt vondt av at de er litt hardhendte med henne, men det har ikke gitt noen skrammer heldigvis. Men må si jeg ble litt overrasket over at Luthien ikke har tatt henne i mot slik som hun gjorde når Luna kom :hmmm:
Men regner med det tar tid, mye bartefekting, nedleggelser, røske i nakkeskinn og piping.
Så lenge de kan spise og drikke sammen, og ligge nesten helt vedsiden av hverandre, de kan ihvertfall bo sammen :D
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:hmmm: kan jo hende at kjemien ikke er helt på linje mellom de da, når jeg fikk Zelma å Zita var jeg veldig spent på hvordan mine store jenter tok de i mot, så brutalt ut når smurfine dro snå jentene i huden bak på låret å dem pep , hadde aldri hatt noen andre rotter inne hos dem før, gikk inn hver morgen for å se om det var noen sår på de små men heldigvis var det aldri noe spesielt merker. My var mere reservert mot dem, holdt seg ofte for seg selv mens smurfine tok de i mot med åpne labber

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Nå har Witney bare vært her i et par dager, kan ikke regne med at de er perlevenner med engang. Witney ser ut til å trives veldig godt, og hadde gått opp 13 gram det første døgnet :cheerful:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

Milla wrote:Nå har Witney bare vært her i et par dager, kan ikke regne med at de er perlevenner med engang. Witney ser ut til å trives veldig godt, og hadde gått opp 13 gram det første døgnet :cheerful:
kjempe bra, det er ett godt tegn , det går nok bra nå utover :cheer:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Det er jeg ganske sikker på at det gjør... som alltid, de må bli vandt til at hun er tilstedet...
Om noen uker kommer det en liten bebis til, så er enda mer å glede seg til :)
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:boing: det er moro med små nye babyer i hus ja det er helt sikkert, de vokser så fort synes jeg :sarcastic: blir litt baby syk inne i mellom men synes det holder med 4 stk jeg da, å mine store jenter på 1,5 år begynner jo å bli gamle nå, de to siste kveldene har lille 17 uker gamle zelma prøvd å ta over alfa plassen til smurfine, å har plaget smurfine når de er ute, med å prøve å ride på henne til stedighet å smurfine er jo så snill hun bare piper hun å prøver å komme seg vekk, å hun er jo ikke helt i form heller stakkar

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

De skal prøve seg, Luna prøver seg på Luthien stadig vekk hun også, men Luthien veier 130 g mer enn hun :giggle: innimellom får Luthien nok og bare legger a ned.
Men nå har Luna en hun kan være litt sjef over..

Samboer ringte meg faktisk nettopp og sa at alle tre lå og sov i samme køya :cheeeers:

Det er koselig med bebiser, men jeg glemmer hver gang hvor små de faktisk er...
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

Milla wrote:De skal prøve seg, Luna prøver seg på Luthien stadig vekk hun også, men Luthien veier 130 g mer enn hun :giggle: innimellom får Luthien nok og bare legger a ned.
Men nå har Luna en hun kan være litt sjef over..

Samboer ringte meg faktisk nettopp og sa at alle tre lå og sov i samme køya :cheeeers:

Det er koselig med bebiser, men jeg glemmer hver gang hvor små de faktisk er...
:cheeeers: kjempe bra at de sover sammen

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

I dag har buret blitt tatt igjen :D så nå er det rent og pent inne hos jentene. Merker det at bebisbæsj lukter en del mer enn fra de voksne jentene. Så her må buret tas 2 ganger i uka :rottehode:

Tok anledningen til å ominnrede det. Nå som Varia ikke lenger er med oss, har jeg faktisk muligheten til det. Ingen rottedame som hater endringer, og om en hengekøye er hengt feil, så gnager vi i stykker festene :klaskepanne:

Skal si det ble rabalder inne i buret, av tre jenter som utforsket de endrede omgivelsene med stor glede :grin:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by Sandratravolta »

haha, likte det bildet hvor hun ligger oppå sprinklene. Og der hun ene leker død, men hvorfor i all verden gjør de egentlig sånn? For moro skyld? (leke død altså)
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Post Reply