Milla`s søte små <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Akkurat hvorfor veit jeg ikke! Husker jeg helt rett, så sa Tonje Lenore at bestemora til hun min som lekte død, gjorde akkurat dette for å få oppmerksomhet.
I Varia sitt tilfelle, begynte hun med dette etter at hun begynte å bli dårlig. Så vet ikke om hun lå sånn fordi hun hadde vondt, eller bare for å faktisk leke død :crazy:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

I går kom endelig Queen Latifah i hus, sammen med søster Destiny... Nydelige små skapninger <3
Destiny ble hentet av mamman og pappan sin litt seinere på dagen.

Det er helt klart at jentene ikke var helt fornøyd med enda et tilskudd. Lutihen snøftet og la henne i bakken hele tiden, så også ut som hun gnei bak og forbeina mot underflaten. Luna snøftet og stod over Latifah hele tiden, hun fikk også bustepels. Så under introduksjon så måtte Luna ha et par pauser, da hun viste tydelig aggresjon mot den lille. Jaget også etter henne.
Witney drev bare å la henne ned i bakken eller løp sin vei.

Det har gått greit i natt, ingen skader på den lille, og hun virker ikke redd for de andre. Bare prøver å holde seg litt unna.
Får håpe det går litt bedre i kveld, og at de har roet seg litt ned.

Queen Latifah var litt skeptisk i begynnelsen. Prøvde ut "genser-trikset", men tydelig hun synes det var veldig oppskrytt. Hun romsterer i noen sekunder, og så er det rett ut og løpe mellom de to sofaene og utforske og bruke oss som klatrestativ :cheerful:

Vekt i går på henne var 82 gram.
Witney ble plutselig stor i forhold :giggle:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

HildeT
Sover i do
Posts: 203
Joined: 08 Aug 2012, 12:56
Kjønn: Kvinne
Location: Kongsberg

Re: Milla`s søte små <3

Post by HildeT »

Tundra måtte også ha en liten puause, hun ble satt i resieburet i en havltime til hun roet seg og da avr alt fint :)
Noen rare skapninger dette her :giggle:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Veldig rare skapninger!
Det gikk seg til med Witney også. Men Luna begynte faktisk å "krangle" med Witney i går igjen. Jeg må bare riste på hodet!

Jeg fant faktisk den lille i den ene sputniken sammen med Luna i dag tidlig. Men når jeg kom ut i stua så fikk hun plutselig for seg at hun skulle begynne igjen med Latifah :crazy:

Og så lenge det er ekstra god mat i buret så bryr de andre tre seg fint lite om hun lille er i nærheten....

Så det blir en del arbeid i helgen antakelig med denne firerbanden min ...

I kveld blir det myyye rottekos :cheerful:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

HildeT
Sover i do
Posts: 203
Joined: 08 Aug 2012, 12:56
Kjønn: Kvinne
Location: Kongsberg

Re: Milla`s søte små <3

Post by HildeT »

skal ordne buret senere, ble rot inni da jeg måtte ta ut fleece og hådnkler på grunn
a da absolutt skulle under og småkrangle :sarcastic:

Nå går det fint heldivis, de ligger og sover sammen :cheer:
Kos deg med rottene dine :cheerful:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Var nok lurt det ;)

De har heldigvis sluttet med snøftingen, bare litt små krangling nå, heldigvis :cheerful:

Takk, kos deg masse med dine du også, alle 5 :grin:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

BILDE SPAM!! :giggle:

Queen Latifah fra Ghetto-kullet til Wollf ankom sist uke, så da ble tre til fire. En liten firerbande <3
Hun er fortsatt litt skeptisk, mest når hun er ute av buret. Inne i buret er hun en vilter liten krabat, som skal leke, nappe i ringene på fingrene mine, slikke og kose.
Hun har blitt veldig tøff de siste dagene, og går ut av buret til sofaen selv. Før hun piler inn, kommer ut og piler inn :giggle:
Men hun er litt tøffere ute av buret om de andre jentene er der.

Så her er a:
Image

Image

Image

Lukte Luna i rompa :lolface:
Image

Queen Latifah og Witney
Image

Queen Latifah og Luthien, ser litt av Luna bak der:
Image

Jeg prøvde faktisk å sove, mamma!
Image

Witney
Image

Witney og Luthien
Image

Mamma smaker sååå godt
Image

Vaaaske seg
Image

Det er sååå slitsomt med bebiser...
Image

Luna sin akrobatiske natur:

Såå fine sko du har, mamma. Kan jeg også få sånne? Disse er litt store :D
Image

Hva er det bak her daaa ?
Image

Ned her da?
Image

Jeg er på sporet av noe spennende !!!
Image

Kan vi komme uuut? Vi vil uuut! Åpne døra ?
Image
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

:lolface: hælle dussen så nydelig gjeng da :lovey:

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Milla`s søte små <3

Post by kikky »

Fiine små frøkner da :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Takk :cheer: De er noen herlige jenter <3
Det er så herlig å se de små særegenhetene deres.

Alle helt ulike i både personlighet, fasong og farge :D
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Fant en kul på Luthien for litt tid siden :( Sitter rett ved det ene bakbeinet :(

Den har heldigvis ikke vokst noe de siste par ukene, er på størrelse med en liten drue.

Hun begynner å bli gammel, og det merkes litt. Hun er tross alt 20 mnd i dag :cheeeers:
Hun er like frisk, bare ikke like rask som vanlig. Klatrer og trasker rundt i leiligheten som vanlig :happy:
Hun har gått opp til nesten 460 sist jeg sjekket henne :shocked: Hun som alltid har holdt seg rundt 350. Hun har gått stadig opp etterhvert som det har kommet inn nye tilskudd i flokken :giggle:
Regner med at hun bare spiser seg opp for å virke større, og beholde rollen som alfa.
Hun ser ut som en hårball :giggle:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

Milla wrote:Fant en kul på Luthien for litt tid siden :( Sitter rett ved det ene bakbeinet :(

Den har heldigvis ikke vokst noe de siste par ukene, er på størrelse med en liten drue.

Hun begynner å bli gammel, og det merkes litt. Hun er tross alt 20 mnd i dag :cheeeers:
Hun er like frisk, bare ikke like rask som vanlig. Klatrer og trasker rundt i leiligheten som vanlig :happy:
Hun har gått opp til nesten 460 sist jeg sjekket henne :shocked: Hun som alltid har holdt seg rundt 350. Hun har gått stadig opp etterhvert som det har kommet inn nye tilskudd i flokken :giggle:
Regner med at hun bare spiser seg opp for å virke større, og beholde rollen som alfa.
Hun ser ut som en hårball :giggle:
Gratulerer til den gamle frøken :party: huff får håpe det bare er en liten fett kul å at den ikke vokser mer.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Takk, fant ut det da jeg telte opp hvor mange mnd hun faktisk var :D

Det håper jeg også. Samboer ble veldig bekymret for det, og jeg måtte gi Luthien til han rett etter at jeg fortalte han det. Han ville kose litt med henne... Luthien og samboer har en flott bånd. Hun lysner så opp når hun hører han :aww:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Milla`s søte små <3

Post by Siv M »

Så kos da :cheer: her har det vert innbrudd på lyse dagen, heldigvis så har de ikke vert oppe i annen etasje der jentene mine bor.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Milla`s søte små <3

Post by Milla »

Ja, vi var borte en god stund den dagen. Hun kviknet litt til! Og så skuffet hun så ut når vi kom hjem og jeg satt henne i buret med de andre :lolface:
Så siden da blir hun luftet litt for seg selv uten de andre, og ser ut som hun setter stor pris på det :D
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply