To eller flere?
Moderator: Moderatorer
To eller flere?
Hei!
Jeg leser veldig flittig her inne, og ser at det kan bli veldig vanskelig for rotter som mister partneren sin og som kanskje har litt vansker for å ta til seg nye medlemmer i flokken etter døden til partneren?
Da lurer jeg på, jeg får to rottegutter den 16. Mai, men kanskje det er best om jeg får iallefall en til, så jeg slipper å få en deprimert rotte dersom en av dem reiser over regnbuebroen? :redd:
Jeg leser veldig flittig her inne, og ser at det kan bli veldig vanskelig for rotter som mister partneren sin og som kanskje har litt vansker for å ta til seg nye medlemmer i flokken etter døden til partneren?
Da lurer jeg på, jeg får to rottegutter den 16. Mai, men kanskje det er best om jeg får iallefall en til, så jeg slipper å få en deprimert rotte dersom en av dem reiser over regnbuebroen? :redd:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Re: To eller flere?
Ja jeg synes 3-4 rotter er ett fint antall jeg da, ikke for mange å ikke for lite. :cheer: Hvis mine tre her blir friske skal jeg se meg om etter nr 4 , men det er bare hvis de tre jeg har nå blir friske, for har ikke lyst til at flere skal bli smittet.
3-4 er bedre enn to. for om du tar ut en som er jo en alene om de bare er to
Men da må jeg nesten se meg litt om her, for jeg har ikke så lyst til å kjøpe flere rotter fra dyrebutikk, så da må jeg heller reise for å få meg en liten tott til :flau: Men jeg har liksom lite peiling på dette med å reservere seg rotte fra oppdrettere, for det har jeg aldri gjort, faktisk.. Noen som kan hjelpe meg? :flau: :flau:
navistar har kommende kull nå, mamma rotte venter å føde i neste uke leste jeg, bare å følge med :cheer: hun legger ut kullet når babyene har kommet å da kan du sende pm til henne å be om å reservere en eller flere, tror det er slik de gjør det. Jeg håpet å reservere meg en selv der, men da må mine her bli frisk først.
-
- Stjeler søppel
Det går vel ann å sende en mail før kullet kommer også, si at du kunne være interessert i å holde av en eller to?
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Ligger sånn info på kommende kull? :flau:
Forresten, hvem av dem er det jeg kan sende mail til? :flau:
Navistar kommende kull B om jeg ikke husker feil, jeg sendte pm til henne for noen uker siden å da sa hun at jeg skulle sende pm til henne igjen når de var født :cheerful:
tora har to kommende kull nå og jeg har noen kull planer i løpet av vår/sommer
send en pm eller mail med info om deg selv og ditt rottehold
send en pm eller mail med info om deg selv og ditt rottehold
Har skrevet mail ang. Navistars kommende kull
Skulle ta kontakt når tottene er født så da får vi se! :lovey:
Wollf, jeg har jo absolutt plass til enda en, men vi får se hva det blir til som nevnt over når tottene hennes er født :kisses:
Skulle ta kontakt når tottene er født så da får vi se! :lovey:
Wollf, jeg har jo absolutt plass til enda en, men vi får se hva det blir til som nevnt over når tottene hennes er født :kisses:
Fikk nettopp en trist melding om at jeg ikke får rotteguttene, fordi det bare var jenter der.. :sadpace: :kjempetrist:
Jeg som hadde gledet meg sånn til den 16. Mai da jeg skulle hente mine små :kjempetrist:
Skal gå å sette meg i sofakroken i mørket og snufse litt for meg selv nå.. :sadpace: :kjempetrist: :redd:
Jeg som hadde gledet meg sånn til den 16. Mai da jeg skulle hente mine små :kjempetrist:
Skal gå å sette meg i sofakroken i mørket og snufse litt for meg selv nå.. :sadpace: :kjempetrist: :redd:
:sjokkert: så rart viste de ikke hva de hadde før de lovet de guttene dette synes jeg var merkelig greier.
Du kan jo vente på kommende kull da, det tar lenger tid å vente da men.
Du kan jo vente på kommende kull da, det tar lenger tid å vente da men.
De sa de hadde blue jenter, men nå har dem plutselig ikke det heller, 2 minutter etter jeg spurte.. :kjempetrist:
virker veldig useriøst synes jeg :suspicious: se deg om etter en annen oppdretter