Hemmelig venn 2013?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Tonje Lenore »

Noen ganger er posten veldig treige, så vi får bare ha tålmodighet, så dukker de plutselig opp :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Pelsfamilien
Pinglerotte
Posts: 30
Joined: 02 Jan 2013, 00:43

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Pelsfamilien »

Okii :rød:
<3 Pondus,Joker,Tickle,Tim,Mufasa & Pink<3
Du vil aldri bli glemt, Blåbæra mi <3

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by BlackNenne »

Jeg venter fremdeles. Vet ikke når min hemmelige venn sendte. Men om det var før 26. mai, så kan det jo være greit å spore den for å sjekke om den er på ville veier. Hvis den har sporing da. :P Posten her er ikke alltid til å stole på, men nå er det lenge siden det har vært noe tull... :hmmm:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Tonje Lenore »

Posten er rar noen gnager, jeg har hatt ofte tull med dem, og mange postfolk er sløve :mad2:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Larm »

Under oppdatering av styrets arbeid står følgende
3) Hemmelig venn
Det er i dette øyeblikk allerede en lek kalt hemmelig venn. Denne er en lek som går ut på å sende hverandre en gave uten og gi beskjed om hvem den er i fra (derfor kallt hemmelig venn) og mottaker får da en ledetråd slik at en kan gjette seg fram til hvem som har sendt gaven. På den runden som pågår nå fikk folk muligheten til å melde sin interesse og sendte navn og adresse til meg, WillyWonka. Jeg blandet alle navnene og fordelte hvem som skulle sende gaver (gave + hint om avsender) til hvem og det ble satt en tidsfrist for når gavene skulle sendes. Mitt navn og adresse ble i denne omgang satt som avsender slik at det ikke avslører hvem som egentlig er avsender. Dette er nok noe vi vil komme til å gjenta.
Dersom det stemmer at dette er i regi av NTF så er NTF ansvarlig for å dekke kostnadene ved eventuelle pakker som kommer på avveie.
Dersom det IKKE er i regi av NTF bør denne informasjonen fjernes fra oppdatering av styrets arbeid. :wink:

Dersom jeg hadde visst at det var i regi av NTF og ikke av privatpersoner i foreningen (viktig skille mellom roller her :wink: ) så hadde jeg også vært interessert i å være med, men ikke så lenge det alltid er folk som ikke får pakkene sine av uvisse grunner.
Det er utrolig surt for de som ikke får pakkene sine, men som samtidig har kostnaden med å kjøpe/lage ting og sende pakken :trist:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by HeleneH »

Dersom det stemmer at dette er i regi av NTF så er NTF ansvarlig for å dekke kostnadene ved eventuelle pakker som kommer på avveie.
Hvor står det at dette er noe NTF skal dekke? Hvilke vedtekter?
Dersom det IKKE er i regi av NTF bør denne informasjonen fjernes fra oppdatering av styrets arbeid.
Hvorfor det? Hvis styret (I dette tilfellet Willy Wonka) tar på seg arbeidet å dele ut hemmelig venn og bruke sin adresse som avsender, så har jo styret gjort et bidrag i denne leken, og kan oppdateres på styrets arbeid?

Misforstå meg rett, jeg synes godt hele leken kunne vært i regi av NTF jeg, men dette ble mye flisespikkeri for meg, særlig fordi vi ikke vet om pakken faktisk kan være på vei...

Om du vil ta opp om Hemmelig Venn kan være i NTFs regi, Larm, må du gjerne lage en egen tråd på dette på "Tilbakemeldinger til Styret" :)
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Tonje Lenore »

Larm wrote:Under oppdatering av styrets arbeid står følgende
3) Hemmelig venn
Det er i dette øyeblikk allerede en lek kalt hemmelig venn. Denne er en lek som går ut på å sende hverandre en gave uten og gi beskjed om hvem den er i fra (derfor kallt hemmelig venn) og mottaker får da en ledetråd slik at en kan gjette seg fram til hvem som har sendt gaven. På den runden som pågår nå fikk folk muligheten til å melde sin interesse og sendte navn og adresse til meg, WillyWonka. Jeg blandet alle navnene og fordelte hvem som skulle sende gaver (gave + hint om avsender) til hvem og det ble satt en tidsfrist for når gavene skulle sendes. Mitt navn og adresse ble i denne omgang satt som avsender slik at det ikke avslører hvem som egentlig er avsender. Dette er nok noe vi vil komme til å gjenta.
Dersom det stemmer at dette er i regi av NTF så er NTF ansvarlig for å dekke kostnadene ved eventuelle pakker som kommer på avveie.
Dersom det IKKE er i regi av NTF bør denne informasjonen fjernes fra oppdatering av styrets arbeid. :wink:

Dersom jeg hadde visst at det var i regi av NTF og ikke av privatpersoner i foreningen (viktig skille mellom roller her :wink: ) så hadde jeg også vært interessert i å være med, men ikke så lenge det alltid er folk som ikke får pakkene sine av uvisse grunner.
Det er utrolig surt for de som ikke får pakkene sine, men som samtidig har kostnaden med å kjøpe/lage ting og sende pakken :trist:
Hemmelig venn er IKKE i regi av NTF, dette er organisert av privatpersoner for å få i gang noe hyggelig og i tillegg bli bedre kjent med hverandre.
Jeg er enig at det kanskje ikke burde stått på oppdatering av det styret har gjort, men grunnen til at det ble tatt med var for å få flere til å delta.
Det burde kanskje stått litt mer spesifikk at det ikke er i regi av NTF, bare å henge deg på neste gang :wink:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by wollf »

Vel... nå valgte medlemmene selv at de ville ha uten sporing. Ellers ble det for dyrt.
Ang ntf sitt ansvar synes jeg det er urimelig å kreve ntf ansvarlig for at posten roter bort pakker. Om en pakke kommer i retur vil det ta opp i mot 3 uker før willy wonka får den

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Crazyratlady »

Jippi, nå har jeg og fått gave fra min hemmelige venn! :boing:
Det var to kjempekoselige hengekøyer, bananchips til rottene, godterier til meg :yumm: og et kjempefint kort :cheerful:
Ekstra koselig med noe som er hjemmelaga. Skal vaske burene enten i kveld eller i morgen og da skal jeg henge inn de fine nye hengekøyene, tipper rottene kommer til å digge de :D

Image

Koselig hengekøye
Image

Søtt rottekort
Image

Bananchipsen falt i smak
Image

Image

Tuusen takk hemmelige venn! Jeg tipper Sanca? :cheer:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

så fint at du endelig fikk gavene dine :cheerful: fine gaver

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Crazyratlady »

Ja, jeg ble fornøyd :)

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Siv M »

:liker: det vil nok guttene bli også

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by sanca »

Hehe, du har nok rett ja! Og kan jeg tippe at det også var du som sendte den flotte gaven vi fikk?! Hintet i gaven passer i hvertfall med Crazyratlady :giggle:

Må si at Posten har vært utrolig raske med den pakka. Jeg var dessverre fryktelig seint ute og fikk ikke sendt den før i går ettermiddag, også har du fått den allerede i dag, det var jammen ikke verst! (beklager at det ble så lenge etter fristen :oops: :rød: )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by sanca »

Matmor skal forresten ha æren for det søte kortet :happy: :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Hemmelig venn 2013?

Post by Crazyratlady »

Ja, stemmer at jeg var din hemmelige venn og, morsomt :cheerful:
Skal si, det var veldig raskt av posten, jeg er imponert! :boing: Ikke tenk på at det ble sent, jeg har hatt noe å se frem til jeg da så det går helt fint!

Da må jeg takke Matmor og for det fine kortet! Det var kjempesøtt :)

Post Reply