Rottetreff på Østlandet!

Moderator: Styret 2019

melete
Pinky
Kjønn: Kvinne

Re: Rottetreff på Østlandet!

Legg innav melete » 01 nov 2013, 12:31

Hei!
Jeg er ny på forumet, og ny med rotte. Eller, jeg har ikke rotte enda, men skal muligens overta en kastrert gutt (Tempus) på rottetreffet :-) Jeg er ikke medlem i NTF, men ønsker å bli det på rottefesten. Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en sekk med RM1, er det mulig å reservere en sekk? Er det lett å komme seg fra Drammen togstasjon til der rottetreffet er?
Oda, Tempus og Emma

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Sted: Drammen

Legg innav Milla » 01 nov 2013, 14:02

Send PM til Sanca angående reservering av forsekk.

Altså selve treffet er utenfor Drammen, krokstsdelva i nedre eiker. Det beste hadde vært å tatt toget inn til mjøndalen togstasjon, fra der er det gå avstand til der treffet er. Om toget bare stopper i drammen, så går det to busser inn til mjøndalen, 51 og 52 bussen. 51 bussen stopper faktisk på senteret som man går fra for å komme til sanca,

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Så kommer jeg med bil og kan komme og hente dere på de aktuelle togstasjonene om det skulle være behov for det. Samboer skal ikke jobbe den dagen, så jeg har bil :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav WillyWonka » 01 nov 2013, 14:18

melete skrev:Hei!
Jeg er ny på forumet, og ny med rotte. Eller, jeg har ikke rotte enda, men skal muligens overta en kastrert gutt (Tempus) på rottetreffet :-) Jeg er ikke medlem i NTF, men ønsker å bli det på rottefesten. Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en sekk med RM1, er det mulig å reservere en sekk? Er det lett å komme seg fra Drammen togstasjon til der rottetreffet er?

du er selvsagt velkommen til rottetreffet uansett om du har rotter eller ikke ^^ Bare kjekkt om du også kommer.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 02 nov 2013, 01:52

Milla skrev:Send PM til Sanca angående reservering av forsekk.

Altså selve treffet er utenfor Drammen, krokstsdelva i nedre eiker. Det beste hadde vært å tatt toget inn til mjøndalen togstasjon, fra der er det gå avstand til der treffet er. Om toget bare stopper i drammen, så går det to busser inn til mjøndalen, 51 og 52 bussen. 51 bussen stopper faktisk på senteret som man går fra for å komme til sanca,

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Så kommer jeg med bil og kan komme og hente dere på de aktuelle togstasjonene om det skulle være behov for det. Samboer skal ikke jobbe den dagen, så jeg har bil :cheer:

Supert, Milla! :cheer: :cheer:

Velkommen skal du være, melete! :cheerful:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

helko
Stjeler mat

Legg innav helko » 02 nov 2013, 09:44

Vurderer å kjøpe sekk med mat,
Men er det smart å venne rottene til dette da det ikke er sikkert vi får kjøpt ny på en stund og da må gå tilbake til ett annet for. Altså hoppe frem og tilbake.

Noen tips?

c00nan
Sover i do

Legg innav c00nan » 02 nov 2013, 10:35

blande det ut i foret du har?:)

helko
Stjeler mat

Legg innav helko » 02 nov 2013, 10:41

Ja, men hva når jeg blir tom for foret herfra?

c00nan
Sover i do

Legg innav c00nan » 02 nov 2013, 11:12

da får dem bare spise det gamle igjen da.. eller hvis det blir mulig, kjøpe mer :)
trenger jo ikke blande 50/50 heller da.. kan blande mindre RM1 om gangen f.eks..

Brukeravatar
Matmor
Gammelrotte
Sted: Sandefjord

Legg innav Matmor » 04 nov 2013, 11:42

Jeg må dessverre melde avbud pga. sykdom i familien. Wollf tar seg av utstillingen, og fór kan jeg forhåpentligvis plukke opp neste gang vi skal innover til Oslo. Søren også! Jeg hadde gledet meg sånn... :trist:

Brukeravatar
sanca
Alfatryne

Legg innav sanca » 04 nov 2013, 14:29

Å, det var leit, matmor! :kjempetrist:
Skulle det bli noe forandring, og du plutselig får anledning allikevel, er du selvsagt hjertelig velkommen (uten ansvar, bare for å kosemose masse deilige bartesnuter :cheer: )

Jeg har ikke fått henta fôrsekkene ennå, jeg ble syk, derfor jeg ikke svarte deg angående betaling osv. Jeg har avtale om å hente i morgen, og tar selvfølgelig med til deg, det kan bare stå her hos meg til du har anledning til å hente (eller hvis jeg plutselig skal sørover ;) )
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

IdaM
Pinky

Legg innav IdaM » 07 nov 2013, 11:33

Jeg vurderer å komme :cheerful: Men har litt sosialangst som kan gjøre meg litt stressa i ukjente situasjoner :worry:
Har en snill dame jeg kan sitte på med bort :cheer:
Og jeg har med en nydelig, sjarmerende, elskelig, kosete og supersosial kinesisk nakenhund :hearteyes:
Hun vil garantert sjarmere ALLE :lovey:

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav wollf » 07 nov 2013, 12:02

koselig ida :)

er det noen som skal forbi Kjellstad på Lier? besinstasjonen der.
jeg har noen julegaver som ligger der og trenger å komme hjem til bergen.
noen som vil plukke opp og ta de med?

Brukeravatar
sanca
Alfatryne

Legg innav sanca » 07 nov 2013, 12:06

wollf skrev:koselig ida :)

er det noen som skal forbi Kjellstad på Lier? besinstasjonen der.
jeg har noen julegaver som ligger der og trenger å komme hjem til bergen.
noen som vil plukke opp og ta de med?

Vet du om det er retning Oslo eller Drammen det ligger? Er vel stasjon på begge sider av E18 der...

Brukeravatar
sanca
Alfatryne

Legg innav sanca » 07 nov 2013, 12:08

IdaM skrev:Jeg vurderer å komme :cheerful: Men har litt sosialangst som kan gjøre meg litt stressa i ukjente situasjoner :worry:
Og jeg har med en nydelig, sjarmerende, elskelig, kosete og supersosial kinesisk nakenhund :hearteyes:

Velkommen Ida, hunden også! :nottelling: Vi er ikke skumle :cheer: tror du kommer til å synes det er koselig!

IdaM
Pinky

Legg innav IdaM » 07 nov 2013, 12:35

sanca skrev:
IdaM skrev:Jeg vurderer å komme :cheerful: Men har litt sosialangst som kan gjøre meg litt stressa i ukjente situasjoner :worry:

Velkommen Ida, hunden også! :nottelling: Vi er ikke skumle :cheer: tror du kommer til å synes det er koselig!

Er sikker på at det blir koselig hos deg, Cathrine :smile:
Er bare typisk for oss med angst å tenke alt mulig skummle scenarioer.... :crazy:
Ser for meg at jeg roter meg bort eller noe :flau:

Gå tilbake til «Informasjon fra styret»