Hvem er du som skal på treff?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Hvem er du som skal på treff?

Post by wollf »

her kan du fortelle litt om deg selv, om hvem du er og hva du liker.
da er det lettere å føle at vi kjenner hverandre litt og hvem som har felels interesser borsett fra rotter :)

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by WillyWonka »

Sidene du ikke startet, så kan jeg starte :D


Jeg har latt meg overtale til å bli med på treffet :) Var også på treffet som ble arrangert i Bergen i år, så er ny på disse treffgreiene :P

Mitt navn er er da WillyWonka, eller Veronika om dere foretrekker det :P
Jente på 24 år fra Nord-Norge (Hammerfest og Tromsø), men flyttet ned til bergen når jeg var ferdig utdannet for 2 år siden.

Leier en leilighet i Bergen (Åsane) der jeg bor sammen med mine 8 gutter (Lille Blå, Charlie, Prins, Tyreeq, De'mon, Alfa Romeo, Ford Focus og Leif).
Jobber som sykepleier på Haukeland Sykehus og trives veldig godt med det.
På fritiden er jeg aktiv i Bergen Røde Kors Hjelpekorps både som hjelpekorpser og som nyopplært instruktør i førstehjelp :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

melete
Pinky
Posts: 10
Joined: 07 Apr 2013, 14:24
Kjønn: Kvinne

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by melete »

Jeg kommer på treffet :cheerful:

Jeg heter Oda og er 18, veldig snart 19, år gammel. Jeg har ikke rotte enda, men overtar Tempus (1 år gammel kastrert alenerotte) på rottetreffet. Hadde rotter da jeg var yngere, men var riktig nok en ganske dårlig rotteeier. Det skal jeg ikke være nå, har lest og lest og lest og lest her inne på forumet, og nå føler jeg meg klar for å bli en flink rotteeier :rotte12:

Jeg bor like utenfor Oslo sammen med mamma, pappa, kjæresten min og hunden Danny. Jeg jobber i barnehage, da jeg har et friår/jobbeår før jeg begynner å utdanne meg til barneskolelærer.
Gleder meg til å møte dere, og mest av alt til å møte Tempus. :cheesy:
Oda, Tempus og Emma

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by Anniken.HH »

det var ikke dumt! Har gru/gleda meg til treffet, ettersom jeg ikke kjenner noen ^^'

skal vi se da...
Jeg heter Anniken, er 21 år, og bor med forloveden min Sven midt i skauen. (han kommer på rottetreffet)
Jeg er hjemmeværende grunnet sykdom, og bruker dagene til å skrive.

Utenom rottene er det eneste andre dyret mitt en skjeggagam, da jeg egentlig alltid har vært allergisk.
Har alltid hatt lyst på hund, men må holde meg til rottene, som jeg har store drømmer for, men jeg begynner å forstå at det blir vanskelig med en kropp som går i ''shut down'' til tid og utid :justice:

uhm... vokst opp i Stavern, flyttet til Seljord et år for å gå på folkehøgskule.
Flyttet så til Oslo for å gå på teaterskole, men flyttet til skauen med Sven da kroppen streiket for et års tid siden.
Trives egentlig godt som hjemmeværende rottemamma :dån:

Gleder meg stort til helgen ^^
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by Anniken.HH »

og det hørtes mye mer alvorlig ut en det egentlig er, det med kroppen som går i ''shut down''...
jeg MÅ begynne å lese gjennom innleggene før jeg poster dem :sneak:
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by wollf »

jeg er marlen wolf.
28 år og vært medlem av ntf siden 2008.
er nordlending som ikke liker smilys, men irl smiler jeg altid.
jeg er vokst opp på gård, er dyrefrelst, jobbet på klinikk, dyrebutikk, er hunsinstruktør og jobber nå som garderobe designer.
ellers har jeg en datter på 15 mnd og samboer, vi bor men hunden vår buddha, kattene jim og johnny, og våre 7 rotter.
bosatt meg i bergen etter å ha bodd mange år i elverum.
ellers elsker jeg ntf, folka her, miljøet, og forumet.

trine og gjengen
Stjeler mat
Posts: 91
Joined: 27 Nov 2012, 13:32
Kjønn: Kvinne
Location: bergen

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by trine og gjengen »

Jeg heter trine og elsker smileys :-D
Jg er 28 år og gleder meg veeeldig til treffet, og ikke minst roadtripen fra Bergen sammen med 1 kjent og 2 ukjente :)
Skal ha med meg to ville ghettosøstte, så får se hvordan det går.
Jeg er hjemmeværende nå, har tvillinger på 5 år, 4 (snart 6) jenterotter og en katt som tror hun er en hund.
Jeg har alltid elsket dyr, og har hatt alle mulige kjæledyr, men begynte for 1.5 år siden med rotter og er kjempe betatt og fascinert :) og forelsket :)

Wohooo gleder meg til å hilse på alle sammen og lære mer, og være sosial osv osv osv

:lolface: :love: :kiss: :roflmao: :party:

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by Ingerid Øksnevad »

Jeg heter Ingerid 44 år og bor i Ytre Enebakk i Akershus. Jeg er mamma til to gutter, Kristoffer og Martin (7 og 9 år) som også blir med på treffet. Hadde rotter som ungdom og har nå tatt opp hobbyen igjen sammen med barna mine. Vi har nå to jentetotter på snart 6 mnd, og to omplasseringsgutter vi tok til oss tidligere i høst. I tillegg har vi to hunder og en katt. Er selvstendig næringsdrivende og driver en hundeskole.

Med unntak av Sandra har jeg ikke møtt noen av dere her inne før. Blir hyggelig å hilse på dere :-)

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by sanca »

Morsom tråd, Marlen! :cheer: :cheer: :cheer: (nok smileys nå eller?! :giggle: )

Jeg heter Cathrine, er 35 år og skal altså låne ut huset mitt til denne galskapen :nottelling:
Jeg er gift, har to jenter på 5 og 8 år, og fire fantastiske rottegutter (som dessverre skal flytte til nytt hjem etter treffet pga 8-åringens allergi :grine: )

Gleder meg veldig til å møte dere alle sammen, og gleder meg til i kveld når jeg får Bergensbesøk av to kjente og to ukjente! :ratgreen:

Kan som Marlen si at jeg elsker ntf, selv om jeg på langt nær har samme fartstid som henne her :giggle: Har blitt kjent med så mange herlige mennesker og dyr den tida jeg har vært med, og kommer ikke til å gi meg selv om jeg ikke kan ha rotter selv lenger. Nå må jeg bare klenge desto mer på alle dere andre for å få stilt rotteabstinensen min :grin:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by Milla »

Jeg heter Camilla, er straks 25 år og bor i Drammen med samboeren/forloveden sammen med våre 5 nydelige jentetotter :cheer:
Til daglig jobber jeg som sekretær i Drammen kommune, og trives veldig godt med det :cheerful:

Det er mine foreldre sin "skyld" at jeg har forelsket meg i rotter. Etter å ha hørt uttallige historier om hannrotta deres, James, som de hadde på tidlig 80-tallet. Så begynte så klart jeg og lillebror å mase og mase og mase. Plutselig en dag dukket pappa opp med et bur, skjønte ikke helt poenget med det, siden Patrick (kaninen) allerede hadde et bur. Men på skulderen hans satt det ei bittelita rottejente :lovey: Jeg ble heeelt forelsket. Men det skulle ta noen år før jeg flyttet ut og endelig kunne ha rotter igjen.
Jeg elsker dyr generelt, men rotter er mitt hjertedyr <3

Gleder meg til at det endelig er rottetreff igjen :ratgreen:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by mily »

Da ser det ut som vi blir med på treffet også :cheerful:
Jeg heter Merethe er 27 år fra Skien/Porsgrunn driver til daglig to Bok forretninger og spiller Klarinett i Vestsidens musikk korps. På treffet kommer jeg til å ha med meg kjæresten min Aleksander og iallefall to av våre seks rotter Gnist & Glød :cheerful:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by Titovn »

Heldigvis har det ordnet seg med transport for min del, så jeg kommer på rottetreffet :cheesy:

Jeg heter da Pia og har vel egentlig vært på forumet en god stund, men jeg er så mye flinkere til å bare se og ikke skrive noe særlig :flau: Jeg er 19 år, holder til o'store Vestfold og har hatt rotter siden slutten av 09. Til daglig har jeg tatt et lite friår fra skole og leter etter en liten jobb så jeg har noe å gjøre. Bor midt på et kubeite (bokstavlig talt) sammen med kjæreste og bestevenninne, sammen med dyrehagen vår!

I hovedsak driver jeg med hund (agility/lydighet, konkurranse), men pga. diverse grunner er det blitt lagt litt på hyllen for øyeblikket. Utenom det driver jeg også veldig mye og aktiv med kaniner! Vi har et lite oppdrett av rasekaniner (Engelsk Schecke) til utstilling, og blandingskaniner til hopping - så med andre ord konkurrere jeg i kaninhopping og deltar på utstilling når det er noe i nærheten! :cheer: Også har jeg selvsagt en herlig bartegjeng på 9 stk. til kos og hygge! Utenom dyr: fotografering, tegning, grafisk design og det å være kreativ på andre måter!

Jeg reiser sammen med kjæresten/samboeren min Fredrik, bestevenninnen min Marie (som er sjåfør) og hennes kjæreste Glenn. Marie har ikke rotter selv, men liker rotter veldig godt! Kjenner jeg gruer meg litt skal jeg ærlig innrømme, fordi det blir mange nye fjes å hilse på, men samtidig gleder jeg meg veldig også! Om jeg tar med noen av mine egne rotter er jeg enda litt usikker på, så vi får se :giggle:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

helko
Pinglerotte
Posts: 34
Joined: 04 Jun 2013, 19:16

Re: Hvem er du som skal på treff?

Post by helko »

Jeg skal kanskje på treffet i morgen :) Gleder meg, men jeg kommer uten rotte :-/

Er da en jente på 22 år, bor alene med mine 2 jenter :) Thelma og Louise. Og en hund, Katia på 11 år :)
Som jeg tok over for ca 3 mnd siden, da eier ble allergisk. Faktisk gjennom denne siden :)

Jobber til daglig på Jula i Sandvika, men bor i Heggedal.

Skal bli koselig å bli kjent med folk herfra :)

Håper vi ses i morgen :-D

Ja, heter forresten Helena ;-)

Post Reply