Nydelig aprikosfarge ja
Og søte Bitter, så stor og fin han er Er han stor eller ser det bare slik ut på bildet? Jeg har broren, Bugatti å han er så liten syns jeg, men kanskje bare de andre mine som er store i forhold Men like store ører har Bugatti og, hehe
Aprikos <3
Veldig fin han var da! Jeg liker jo normalt ikke disse typer farger.
Flotte gutter Gleder meg til du får skiftet batteri og kommer med bilder av resten ^^,
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
Fine alle sammen Er så fint fargespill i pelsen til agouti rex synes jeg :cheerful:
Bugatti er nok litt mindre enn de to brødrene som du har ja, prøvde å veie han i går men ville ikke stå i ro :thhpt:
Hvorfor en Bantam kastrert? Dominans?
Syntes jeg så en liten søskenlikent ^^
Men hvorfor kastrert? Du har sikkert skrevet det en plass tidligere :crazy:
Ingen av mine gutter er i nærheten av å måtte kastreres. De fungerer supert i flokk, uproblematisk ved intro og supersosial. Alfa Romeo er nesten plagsom oppmerksomhettsyk
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
Bantam er kastrert fordi han er en liten bølle, noe jeg så fra dag 1. Han fikk god tid til å gro det av seg, men det ble bare mer intenst over tid. Han er ikke slem, han er bare veldig dominant og det blandet med "hyper" var ingen god kombinasjon. Begynte å markere utrolig tidlig, tvangs vasket de andre rottene så ofte han fikk sjansen, samt at han tippet rundt på bror og Blush. Tok litt tid etter kastrering før han roet seg ned også, men nå kan jeg leke med han uten at han blir irritert underveis :cheerful:
Det kullet de har 2-dobbelt opp (noe av grenen 2-3 ganger ikke på papiret) hadde veldig forskjell på rottene. Noen var de beste, kosete, mykeste og mest lekne rottene noensinne mens andre var mer aktive og ble lett "irritert" ved berøring og av andre rotter.
Ok
Har ikke sett noe av det på Bugatti, han underkaster seg de andre og markerer aldri. Men de er nok forskjellige som du sier så har nok vært heldig Men bra at Bantam roet seg etter kastrering da Veldig flott kar iallefall!
Ja han er veldig flott :cheerful: Minner meg utrolig mye om Aragon på profil bildet mitt, både i utseende og personlighet. Agouti rex er en fantastisk lekker kombinasjon.