Nye nettsider

sanca
Alfatryne
Kjønn: Kvinne

Re: Nye nettsider

Post by sanca »

Anders Ruller'n wrote:Litt utenom selve tråden, men ca. når kan man forvente at nettbutikken vil gjenåpnes? :)
Kan ikke love noen dato, men det jobbes med saken! :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Anders Ruller'n
Sofaspiser

Post by Anders Ruller'n »

Den er gullego.

Har hørt februar tidligere, men så ikke noe konkret når jeg leste over referatet fra årsmøtet.

sanca
Alfatryne

Post by sanca »

Det har sikkert vært svart en gang at ny nettbutikkansvarlig skulle komme etter årsmøtet i februar, men hun må jo få litt tid på seg til å få den opp og gå igjen :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Anders Ruller'n
Sofaspiser

Post by Anders Ruller'n »

Det var absolutt ingen kritikk. Bare lurer siden vi her i huset er lei av overpriset rottemat fra dyrebutikken.

Marit Fosen
Alfatryne

Post by Marit Fosen »

Jeg venter på detaljer fra kontoret i England, priser o.l. Jeg har fått vite av dem at enkeltpersoner kan bestille direkte fra dem. De har ikke nettbutikk, betaling kan ikke gjøres med Visa-/Mastercard, men må skje gjennom bank.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Ingerid Øksnevad
varamedlem

Post by Ingerid Øksnevad »

Kan vi finne en løsning som gjør at vi som bor her nede i nærheten av lageret i Nittedal kan bytte på å hente? Så slipper vi å betale porto?

Lar det seg gjøre? Og, synes isåfall ntf det er ok?

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

Virre Vips wrote:Kan vi finne en løsning som gjør at vi som bor her nede i nærheten av lageret i Nittedal kan bytte på å hente? Så slipper vi å betale porto?

Lar det seg gjøre? Og, synes isåfall ntf det er ok?
Jeg er enig i den, veldig tungvindt for de som bor i nærheten av Nittedal å bestille for så og måtte betale dobbelt for porto osv
siden det må sendes fra Nittedal til Haugesund og så tilbake.

Hadde vært greit med en ordning om å hente i Nittedal for de som kan, jeg kan være disponibel med plass
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Marit Fosen
Alfatryne

Post by Marit Fosen »

Hvis dette går i orden med en akseptabel pris i forhold til at det skal plusses på porto, blir lageret på klinikken jeg bruker, 2 1/2 km fra her jeg bor. Da blir det rett fra England og hit, ikke til Nittedal.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

ååja, så greit :cheerful:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

Sandratravolta
Betarotte

Post by Sandratravolta »

jeg har ikke fått opp noen linker, og bildene i helsekartoteket funker ikke, f.eks. men er det fordi jeg har mac?
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

samme her, ingen av linkene funker

renya
Webmaster

Post by renya »

Tonje Lenore wrote:samme her, ingen av linkene funker
Sandratravolta wrote:jeg har ikke fått opp noen linker, og bildene i helsekartoteket funker ikke, f.eks. men er det fordi jeg har mac?
Kva lenker er det som ikkje virkar? Eg trudde eg hadde gått over dei men kan godt vere eg har missa nokre. :)

Ein del av bilda i helsekartoteket er vekke, ja! Det hadde eg ikkje tenkt på, men eg skal få lasta dei opp att så snart som mogleg!

Takk for tilbakemeldingar, det hjelper veldig på at de seier i frå, for eg ser meg så fort blind på alt. :cool:
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

disse
Alt du trenger å vite om lus, midd og lopper på rotter og Smerte, smertetegn og smertebehandling hos rotter

renya
Webmaster

Post by renya »

Dei skal vere i orden no. Takk!

Og då kan eg like gjerne informere om at veldig mange lenkjer i forumpostar, som går til dei gamle nettsidene, ikkje lenger fungerer sidan nettsidene no har fått ein heilt annan struktur. Eg har freista gå gjennom å sjå i fleire av dei klistra trådane for å skifte ut til nye riktige lenker, men det er sikkert noko eg har oversett. Gi gjerne beskjed om du/de finn noko som burde bli korrigert.
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

Der ja, nå funker de vettu :D
Flinke Renya, tommel opp :thu:

Post Reply