Plutselig alenerotte...

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Plutselig alenerotte...

Post by Usagi-Zakura »

Jeg kom hjem i dag fra besøk hos mamma og fant Coco død i buret. Hun begynte å nærme seg to år så det er kanskje ikke så overraskende, men nå sitter River Song (1 og et halvt, trolig født i August/Oktober 2012) alene igjen. Grunnet allergi ser jeg ikke så mye vits i å kjøpe en ny rotte da jeg nesten ikke får koset med dem. :cry2: Men hva gjør jeg med River? Kan hun leve et godt liv den siste tiden alene eller er det snillest å gi henne bort? Er det eventuelt noen som ville tatt inn en hunrotte som allerede begynner å bli litt oppi årene?

trine og gjengen
Stjeler mat
Posts: 91
Joined: 27 Nov 2012, 13:32
Kjønn: Kvinne
Location: bergen

Re: Plutselig alenerotte...

Post by trine og gjengen »

Hvis hun er 1.5 år, så kan hun ha lenge igjen... hvis hun lever til hun er 2 år, så er jo det en fjerdedel av livet....
jeg ville ikke latt henne være alene, d blir veldig ensomt og trist! Du kan kanskje prøve å ta imot en omplasseringsrotte i samme alder..?

Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Re: Plutselig alenerotte...

Post by Usagi-Zakura »

Problemet er at pga allergien syns jeg liksom ikke det blir rettferdig å ta inn en ny rotte:( Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe flere etter Luna og Coco, men når Luna plutselig forsvant måtte jeg bare ha River... Hvis jeg kjøper en ny rotte nå er det heller lite sjanse for at begge dør på samme dag og det føles fortsatt feil å la dem være alene. T.T

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: Plutselig alenerotte...

Post by Anniken.HH »

hva med en ''lånerotte''?
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Re: Plutselig alenerotte...

Post by Usagi-Zakura »

Vet du av noen i Trondheimsområdet som ville lånt meg en? Er ikke akkurat flust med oppdrettere her omkring.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Plutselig alenerotte...

Post by wollf »

Oda og elisa bor i trondhjem

turimus
Pinky
Posts: 17
Joined: 29 Jun 2014, 18:31

Re: Plutselig alenerotte...

Post by turimus »

Hei! Hvordan gikk det? Fikk du lånerotte, eller hvordan ble det?

Post Reply