Eg tar og kun inn omplasseringar.
Hatt ein del såkalla bitarar som eigentleg berre treng litt forståelse for sine intimgrenser.

Kven sine behov er viktigast?
Men akkurat no har eg to brødre (dei levde i old times kaninbur i spon og høy) som måtte skilles, begge er no kastrert men går fortsatt ikkje i lag. Dei var tre og omplasserte to då han eine var stygg med dei andre, men han eine døde og då fekk eg han andre tilbake.
Det var full kræsj då dei møttes igjen. Dei hadde ikkje så mykje med kvarandre å gjer før eigentleg, han eg beholdt lot alt gå utover tredjemann som desverre vart sjuk. Måtte berre skilje dei, han var full i bitt og skorper då eg overtok. "Dei er veldig gode venner og går veldig fint sammen. Ingen biter." LIES! Tydeleg at nokon ville kvitte seg med dei... Eg har fleire arr på fingrane etter å ha prøvd bli kjent med han eine. Haha. Han skulle alltid opp på meg og så berre ut av det blå; HOGG! Utrygg type. Skjønar godt at han ikkje stolar på mennesker...
Under at eg ikkje er blitt livredd for bitt. :p
Han roa seg litt etter kastrering, han slutta å aktivt gå etter meg for å bite (gjekk med sko inne den første tida... då klatra han opp for å nå leggen), men han likar fortsatt å power-groome meg i håret. Han er litt hardhendt men han kvestar meg ikkje lenger. :p
Eg har 7 jenter og begge gutta er skikkeleg ufine med dei, sjølv som kastrerte.
Men eg skal ikkje gje opp. Eg har lest det meste som finnes der ute så eg håpar jo at det går til slutt.
Då eg såg bilete av Majsen tenkte eg med ein gong på Albino.
Ho og Dumbo var 8 mnd. då eg berre kjøpte dei frå ein dyrebutikk. Det var for jævlig at dei hadde vore der så lenge allereie...
Dette var i 2004 sånn ca. Klarte berre ikkje la være... 8 mnd....
Dei vart aldri ordentleg trygg på meg men dei fekk i alle fall løpe fritt rundt, med eit skummelt menneske som óg hadde mat.