Nok engang søte små ;)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Locked
Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Nok engang søte små ;)

Post by Alvrina »

Hihi! Mad ratgril på besøk blir det tatt maaange bilder :wink:

fro de som ike vet det, : så fikke rotten til vennina mi, Cirkel, unger den 26/05-05 et kull på 4 unger (samt en dødfødt). Men desverre ble crikle svært syk og det visste seg på obduksjons rapporten at hun døde av headtilit. derfor bor hennes fire unger nå hos meg , og keira har tatt av seg ungene som om de var hennes egene ;)

Får starte med Gruppe bilder da ;)
Image

Image


her er noen enkelt bilder :wink:

Starter med adoptiv barna ;)


Image
Dette er Cirkel's Scotty , han er en Fawn hooded dumbo. Han er ledig ;)

Image
Dette er Cirkel's Jennifer, hun er en Fawn/begie(?) dumbo rex ;) Hun skal bli her ;)

Image
Dette er Cirkel's Jamie, han er en fan/beige dumbo rex . han er reservert til Julia ;)

Image
Dette er Cirkel's Mike, hun er en Agouti hooded dobbeltrex dumbo. Vennina mi skulle gentlig behilde henen, men hun ombestemte seg og ga henne til meg, rett og slett forsdi hun synes dobbelt rex rotter er stygge :shock:

Og så var det ops-barna ;)
Image Arwèn Undomièl , hun er en black hooded dumbo rex .
Hun er reservert til RatGirl/julianne :)

Image Èlrond og Rivendell , han er en agouti baraback blazed dumbo rex. han er reservert til Skaubytrollet/Stine :)

Image Pippin, han er en black variberk dumbo rex. han er reservert til Christine Nilsen

Image Legolas, han er en agouti blazed barback dumbo, han er reservert til karina Stageland.

Image Faramir Of Gondor, han er en agouti hooded dumbo rex :) han er reservert til Celine Nilsen.

ImageFrodo Baggins , han er en balck hooded mm,balzed og headspot. han er ledig!


Flere bilder av de som mangler her, kommer!!



det er ratGirl/ Julianne som har vært proff-fotograf ;) :)

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Moren har stamtavle, mens faren er dyrebuttikk kjøpt.

Moren er en Black hooded dumbo rex og faren (trolig, har ikke sett eller møtt ham) fawn/begie hooded dumo rex. faren er 1 år og 6 mnd mens moren ble nesten 7 mnd før hun døde.
Faren er snill og frisk etter hva jeg har blitt fortalt, moren var også veldig snill og frisk, intill hun fikk headtilt.

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Her er resten :D :

Image Her har vi Aragorn, han er en Agouti Ambk dumbo rex :) Han er ledig!

Image Og her er Sauron den snille lille søtingen ;) Han er en Agouti hooded dumbo :) han er ledig ;)

Image
Min lille Èowyn. hun blir her.


resten av bildene er det utrolig vanskelig og se hvem som er hvem på. Så jeg får se om jeg kan få tatt noen bilder der man kan se forskjell :)

Locked