Filmer!! :D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Vertigo

Filmer!! :D

Post by Vertigo »

Veit ikke om det er noen andre som har fått det med seg, men nå lages det ikke bare èn, men TO animajonsfilmer om rotter!!! :D :bravo: :rottehode:
Disse kommer, selvfølgelig, fra Pixar og Dreamworks... :)
Jeg personlig gleder meg UTROLIG mye til den fra Dreamworks kommer, som heter "Flushed Away" på engelsk.. Fordi Hugh Jackman (favoritt skuespillern min..) har stemmen til hovedrotta! :mrgreen:
Ooookei... Det var vel det.. :pir: Sjekk www.imdb.com for mer info! Søk på hugh Jackman eller Flushed Away

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Spennende! :bravo: :rottehode:

RotteLotte

Post by RotteLotte »

å så arti :bravo: skal sjekke det ut.

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Har hørt at Svein og Rotta skal komme ut på TV 2. juledag, men er ikke sikker på om det var i fjor..

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Rotteelsker wrote:Har hørt at Svein og Rotta skal komme ut på TV 2. juledag, men er ikke sikker på om det var i fjor..
Den har vel preimære på kino 2.juledag, så tvilsomt at den kommer på TV på en stund...
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Nemesis wrote:
Rotteelsker wrote:Har hørt at Svein og Rotta skal komme ut på TV 2. juledag, men er ikke sikker på om det var i fjor..
Den har vel preimære på kino 2.juledag, så tvilsomt at den kommer på TV på en stund...
Oj sann.. :oops: Da leste jeg feil..

Locked