Prestige
Moderator: Moderatorer
Prestige
Noen som har erfaringer meg Prestige DUO rat & mouse??
Er ganske store pellets biter....rottene er kjempe glad i det her...
kan legge ut bilder av foret.....
Er ganske store pellets biter....rottene er kjempe glad i det her...
kan legge ut bilder av foret.....
Jeg har brukt det, og det slo an i mine flokker
Samme "prinsippet" som RM med at alle bitene er like, men dyrere, og har kanskje ikke helt samme innhold. Her i byen er det i alle fall betydelig billigere enn det andre Prestige-fôret, så jeg synes det var et godt alternativ når Oslo ble langt unna... 

Jeg bruger Prestige Cavia Duo til marsvinene, og ville aldrig bruge andet, tror jeg. Der er alt, hvad de har brug for, så jeg kan ikke forestille mig andet, end at rottefoderet også må være nogenlunde godt.
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk
www.tamrotten.dk
-
- Alfatryne
ganske store biter, sier du? jeg fant noen storvokste pellets som jeg først trodde\ håpet var rm1, men nå vet jeg at det er av merket prestige, som er det jeg bruker til hamsterene. ser jo nå at det ikke er som rm1 i det hele tatt
. dette foret var håndpakket i gjennomsiktige poser. de solgte ikke noe av det i originalpakningen. dette var på jan holt akvarium i oslo. men jeg vet ikke om denne pelletsen er spesielt til mus og rotter, det tror jeg neppe.
det er vel heller en allround gnagerpellets. men bra er det iallefall! kjøpte en pose og bruker det til alle smådyrene mine som tillegg. nam nam!

det er vel heller en allround gnagerpellets. men bra er det iallefall! kjøpte en pose og bruker det til alle smådyrene mine som tillegg. nam nam!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
de spiser det her....men de har ikke så mye valg! joda..de får makaroni, ris og frukt i tillegg!! maten blir i alle fall spist opp! har å kokt egg til de, som de er helt gale etter, halvet egget blir spist og fire mette rotter sover godt!Ole... wrote:Bruker Prestige Cavia duo til marsvina og Prestige hamster duo til hamstran og rottn. har prøvd Xtra vital også,til marsvina trur æ det e det beste, men man får det ikke i stor sekk. har og prøvd prestige rat & mouse (store pellets) til rottn og det fungere men e ikke favoritten..
men jeg reagerte på at det var så store biter jeg...Tutta elsker å hente en og en bit og legge de inn i det lille huset. de har da et matkammer!! hehe
Det beste med prstige rat&mouse syns æ e at de har no å holde på med ei stund,f,eks ei hellg el etpar daga vekk.alt blir nu spist enten det e pellets el blandinge.. det mine virkelig like e kokt fisk som de nu iallefall får en gang i uka samt mye annet av grønnsaker liker de brocoli har æ sett,gir det jevnt til marsvina og da siden det er bra med c vitamina i det egg like de og men ha lest en el anna plass at man ikke ska overdrive med eggehvite iallefall..
Et bilde av esken og et av bitene, la en shampo flaske ved siden av for å få en viss ide om størrelsen på bitene, men så kom Lille My!

Last edited by Fint_Lite on 22 Feb 2006, 16:09, edited 7 times in total.
-
- Gammelrotte
Følger evnen til rampestreker med navnet? Vår Lille My er også en lurifaks av rang!
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Kunne kunne jo byttet navn til Trøttitrøtt, men hun hadde nok ikke blitt noe roligere av den grunn. Problemet ligger i stor forekomst av kvikksølv i rattatta.

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com