Prestige

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
Fint_Lite
Tisser i køyene

Prestige

Post by Fint_Lite »

Noen som har erfaringer meg Prestige DUO rat & mouse??

Er ganske store pellets biter....rottene er kjempe glad i det her...

kan legge ut bilder av foret.....
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Jeg har brukt det, og det slo an i mine flokker :) Samme "prinsippet" som RM med at alle bitene er like, men dyrere, og har kanskje ikke helt samme innhold. Her i byen er det i alle fall betydelig billigere enn det andre Prestige-fôret, så jeg synes det var et godt alternativ når Oslo ble langt unna... :P

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

det blir spist opp så da er nok godkjent! jeg betalte 200 kr for 5 kg...om jeg skal bestille RM1 foret får jeg frakt i tillegg og da koster de like mye...men da har jeg funnet et for som ikke er så aller værst da!! :D
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Hermansen
Gnager på ledninger

Post by Hermansen »

har bare brukt Prestige Rat Nature til mine og de elsker det! så etter duo i dag, men fant bare til marsvin og chinchilla.. :? hmm..

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Jeg bruger Prestige Cavia Duo til marsvinene, og ville aldrig bruge andet, tror jeg. Der er alt, hvad de har brug for, så jeg kan ikke forestille mig andet, end at rottefoderet også må være nogenlunde godt.
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

ganske store biter, sier du? jeg fant noen storvokste pellets som jeg først trodde\ håpet var rm1, men nå vet jeg at det er av merket prestige, som er det jeg bruker til hamsterene. ser jo nå at det ikke er som rm1 i det hele tatt :oops: . dette foret var håndpakket i gjennomsiktige poser. de solgte ikke noe av det i originalpakningen. dette var på jan holt akvarium i oslo. men jeg vet ikke om denne pelletsen er spesielt til mus og rotter, det tror jeg neppe.
det er vel heller en allround gnagerpellets. men bra er det iallefall! kjøpte en pose og bruker det til alle smådyrene mine som tillegg. nam nam!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Ole...

Post by Ole... »

Bruker Prestige Cavia duo til marsvina og Prestige hamster duo til hamstran og rottn. har prøvd Xtra vital også,til marsvina trur æ det e det beste, men man får det ikke i stor sekk. har og prøvd prestige rat & mouse (store pellets) til rottn og det fungere men e ikke favoritten..

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Ole... wrote:Bruker Prestige Cavia duo til marsvina og Prestige hamster duo til hamstran og rottn. har prøvd Xtra vital også,til marsvina trur æ det e det beste, men man får det ikke i stor sekk. har og prøvd prestige rat & mouse (store pellets) til rottn og det fungere men e ikke favoritten..
de spiser det her....men de har ikke så mye valg! joda..de får makaroni, ris og frukt i tillegg!! maten blir i alle fall spist opp! har å kokt egg til de, som de er helt gale etter, halvet egget blir spist og fire mette rotter sover godt!

men jeg reagerte på at det var så store biter jeg...Tutta elsker å hente en og en bit og legge de inn i det lille huset. de har da et matkammer!! hehe
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Ole...

Post by Ole... »

Det beste med prstige rat&mouse syns æ e at de har no å holde på med ei stund,f,eks ei hellg el etpar daga vekk.alt blir nu spist enten det e pellets el blandinge.. det mine virkelig like e kokt fisk som de nu iallefall får en gang i uka samt mye annet av grønnsaker liker de brocoli har æ sett,gir det jevnt til marsvina og da siden det er bra med c vitamina i det egg like de og men ha lest en el anna plass at man ikke ska overdrive med eggehvite iallefall..

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Et bilde av esken og et av bitene, la en shampo flaske ved siden av for å få en viss ide om størrelsen på bitene, men så kom Lille My!

Image Image
Last edited by Fint_Lite on 22 Feb 2006, 16:09, edited 7 times in total.
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Ole...

Post by Ole... »

he,he fin lita my... :) Moro når rotteungene triller avgårde med (monsterpelletsan) da.. får du et sammenligningsgrunnlag ja...

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

hu My, hu er den største rampen jeg har her her nå..hun er så utspekulert, lever virkelig opp til My i munitrollet!! :lol:
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Følger evnen til rampestreker med navnet? Vår Lille My er også en lurifaks av rang!
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Roger&Ingrid wrote:Følger evnen til rampestreker med navnet? Vår Lille My er også en lurifaks av rang!
hmmm :hm: bytte navn?? :geek:
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Kunne kunne jo byttet navn til Trøttitrøtt, men hun hadde nok ikke blitt noe roligere av den grunn. Problemet ligger i stor forekomst av kvikksølv i rattatta.

:mrgreen:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked