Ettersendelse av GNAG 2006
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Ettersendelse av GNAG 2006
Da har jeg ettersendt GNAG 01 og 02 for inneværende år til samtlige medlemmer som var registrerte og lagt til medlemslisten per 21.06.06. De som kommer til etter det, vil få GNAG 01, 02 og 03 samlet ved utsending av 03-utgaven (som er rett rundt hjørnet!). Bladene ble sendt som B-post 24.06.06, så jeg antar at de bør være ankommet senest i slutten av denne uken.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Da har jeg fått en liten luke i rottesykdomsracet til å gå medlemslisten nærmere etter i sømmene og ettersending av samtlige GNAG-utgaver for 2006 vil finne sted i løpet av denne uken. Ute er det fint vær, men over NTF regner det medlemmer for tiden og vi blir stadig flere.
Jeg gir nærmere beskjed når bladene er avsendt.
Ingrid
- adresserende, konvoluttslikkende og frimerkeinnkjøpende GNAG-utsender
:rottehode:
PS: Hvis det er noen nyinnmeldte som har betalt medlemskontingent for 2006 og mottatt velkomstmail med medlemsnummer og passord til nettbutikken, men som ikke har skrivetilgang på denne delen av forumet: Send en pm til Heidi med medlemsnummer, så ordner hun den biffen.

Ingrid
- adresserende, konvoluttslikkende og frimerkeinnkjøpende GNAG-utsender
:rottehode:
PS: Hvis det er noen nyinnmeldte som har betalt medlemskontingent for 2006 og mottatt velkomstmail med medlemsnummer og passord til nettbutikken, men som ikke har skrivetilgang på denne delen av forumet: Send en pm til Heidi med medlemsnummer, så ordner hun den biffen.

-
- Gammelrotte
Vi er 113!
Alle uinnmeldte; meld dere inn, få GNAG, få skrivetilgang på dette forumet og billedgalleriet, samt tilgang på alle de fantastiske varene i nettbutikken! Alt dette for bare 100,- per kalenderår. 

-
- Gammelrotte
Glemte helt å skrive dette i går:
Samtlige utgaver av GNAG 2006 ble ettersendt til nye medlemmer i går, 28.07.06. Dette gjelder medlemmer som har mottatt velkomstmail med medlemsnummer og passord i nettbutikken før datoen for utsending. Hvis det mot formodning er noen medlemmer som ikke har mottatt bladene innen 12.08.06, vennligst gi beskjed til oss på ntf@tamrotter.com.
Samtlige utgaver av GNAG 2006 ble ettersendt til nye medlemmer i går, 28.07.06. Dette gjelder medlemmer som har mottatt velkomstmail med medlemsnummer og passord i nettbutikken før datoen for utsending. Hvis det mot formodning er noen medlemmer som ikke har mottatt bladene innen 12.08.06, vennligst gi beskjed til oss på ntf@tamrotter.com.