Dårlig rykte!?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Tropehagen Zoo er en franchise-kjede, og det vil vel egentlig si at de som startet TZ ikke har så god kontroll på de som styrer sjappa. De er nok fornøyde sålenge ingen klager mye og gir de penger i kassa. Selv har jeg kjøpt Satan og Ottar på TZ i trondheim, og de er to fantastiske rotter, og jeg har ingenting å klage på.

Til deg som vil åpne dyrebutikk: Hallo! Jeg er i Trondheim og vil jobbe masse!!

Jeg vil gjerne ha ansatte som jobber masse jeg, men vil du flytte til Levanger/Skogn, eller pendle da? ;)
Vet fremdeles ikke når det blir butikk da.. TZ holder på å kjøpe ut han som har butikken her nå... Og jeg håper han godtar kjøpesummen, han behandler verken dyrene eller sine ansatte veldig bra dessverre... Servicen er dårlig, og hyllene ofte tomme, de har lite eller ingenting av det jeg trenger, og har ikke møtt noen der med tilstrekkelig fagkunnskap til å jobbe helstilling i dyrebutikk. Et par har en viss peiling, men ellers er det dårlig stelt... De bestiller som sagt sjeldent varer, og burene er nesten bestandig tomme for dyr. Noe jeg synes er bra i dette tilfellet! :) Gleder meg sånn til å få startet opp butikken, da skal det bli andre boller, og dyrene skal stortrives (de få som vil være i butikken). Håper som sagt på å få til et system der jeg ikke har dyr i butikken, men annonser fra oppdrettere i stede :P Tar gjerne i mot tips på hvordan jeg skal få dette til å fungere :)
Mvh Ida S. Eggen

pointless

Post by pointless »

kriztin wrote:
pointless wrote:neida! det er ikke alle som er sånn. langt i fra!men om jeg skulle ha åpnet en butikk hadde jeg ikke startet under dem... det er ikke en bra kjede... håper det går bra med deg og din butikk veldig! :wink
Tropehagen Zoo er en franchise-kjede, og det vil vel egentlig si at de som startet TZ ikke har så god kontroll på de som styrer sjappa. De er nok fornøyde sålenge ingen klager mye og gir de penger i kassa. Selv har jeg kjøpt Satan og Ottar på TZ i trondheim, og de er to fantastiske rotter, og jeg har ingenting å klage på.

Til deg som vil åpne dyrebutikk: Hallo! Jeg er i Trondheim og vil jobbe masse!! ;)
det er jo ikke dyra du ser det på da, det er intrykket når du kommer inn i butikken, og ser åssen det ligger an med dyrehold og sånt. jeg veit ¨åssen tropehagen er. de er idioter. de nermest røsker folk fra gatene og bønnfaler dem om å starte en butikk... (overdrivløittmerdaa) men det er det intrykket man får. da jeg hade jobbet der i en uke fikk jeg spørsmål om å starte min egen trope hagen butikk... :-x

pointless

Post by pointless »

Emidarja wrote:
Tropehagen Zoo er en franchise-kjede, og det vil vel egentlig si at de som startet TZ ikke har så god kontroll på de som styrer sjappa. De er nok fornøyde sålenge ingen klager mye og gir de penger i kassa. Selv har jeg kjøpt Satan og Ottar på TZ i trondheim, og de er to fantastiske rotter, og jeg har ingenting å klage på.

Til deg som vil åpne dyrebutikk: Hallo! Jeg er i Trondheim og vil jobbe masse!!

Jeg vil gjerne ha ansatte som jobber masse jeg, men vil du flytte til Levanger/Skogn, eller pendle da? ;)
Vet fremdeles ikke når det blir butikk da.. TZ holder på å kjøpe ut han som har butikken her nå... Og jeg håper han godtar kjøpesummen, han behandler verken dyrene eller sine ansatte veldig bra dessverre... Servicen er dårlig, og hyllene ofte tomme, de har lite eller ingenting av det jeg trenger, og har ikke møtt noen der med tilstrekkelig fagkunnskap til å jobbe helstilling i dyrebutikk. Et par har en viss peiling, men ellers er det dårlig stelt... De bestiller som sagt sjeldent varer, og burene er nesten bestandig tomme for dyr. Noe jeg synes er bra i dette tilfellet! :) Gleder meg sånn til å få startet opp butikken, da skal det bli andre boller, og dyrene skal stortrives (de få som vil være i butikken). Håper som sagt på å få til et system der jeg ikke har dyr i butikken, men annonser fra oppdrettere i stede :P Tar gjerne i mot tips på hvordan jeg skal få dette til å fungere :)
håper det går bra med deg da! men husk å sjekke opp grundig!!! han jeg jobbet for i oslo var blitt lurt! det er derfor han måtte legge ned butikken og sitter nå ed en halv mill i gjeld... tror han hadde et ekstremt uhell da... han ble lurt av den forrgie eieren og tropehagen zoo. de ville heller ikke hjelpe han med lån for å få butikken åp beina. det er derfor han nå er i gjeld. håper du klarer det kjempebra! nærmeste dyrebutikk her nå er en TZ butikk, og den går dritbra! synes bare det er synd å putte dyr inn i så små bur...

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Jeg starter butikken med TZ navnet og varene deres, men det er jeg som eier butikken, og det er jeg som bestemmer hva som skal være i butikken, og hvilke regler det skal være. Jeg starter et aksjeselskap, og tar opp lån til butikken gjennom det, så jeg vil ikke få gjeld på en halv million hvis jeg går konkurs... :)
Mvh Ida S. Eggen

Teacya

ja..

Post by Teacya »

hvor er det du skal starte denne butikken da?!?!?!

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Magneten kjøpesenter på Levanger i N-Trøndelag :D Ikke mange av dere som har vært der tenker jeg ;)
Mvh Ida S. Eggen

kriztin

Post by kriztin »

Emidarja wrote:Magneten kjøpesenter på Levanger i N-Trøndelag :D Ikke mange av dere som har vært der tenker jeg ;)
Var innom der i fjor, stinka urin :(

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Var innom der i fjor, stinka urin
Kjøpesenteret eller dyrebutikken? ;) Jeg vet det, det er forferdelig der.. Så jeg håper virkelig alt går etter planen og jeg får starte opp ny butikk! Han skulle ha vært kastet ut for lenge siden!
Mvh Ida S. Eggen

Locked