Autoritær sjef

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte

Autoritær sjef

Post by Roger&Ingrid »

I det siste har vi introdusert en rotte med hell inn i flokken vår, og nå står nummer to og tre for tur (i omvendt rekkefølge p.g.a. sår på nr. to). I den forbindelse har jeg lagt merke til noe jeg synes må være et imponerende eksempel på en leder som alle har respekt for. My er sjef i flokken og har til tider vært ganske hissig på å markere seg overfor de andre rottene, men nå har hun roet seg ned og vi har ikke sett noe til nappingen og fnysingen hun holdt på med en stund. Det jeg derimot har merket, er at hun har en så sterk stilling som leder at de andre rottene føyer seg etter henne bare hun viser seg i nærheten av dem! :shock: Rim og Snorkfrøken er ganske hardhendte med nykomlingen Ariel (ankom i dag), men så fort My oppholder seg på samme etasje, lar de henne være i fred og trekker seg tilbake. My ser ikke engang i deres retning, hun er opptatt med andre spennende ting. Allikevel legger de andre ned våpnene og lar være å bråke når sjefen er innen rekkevidde. Noen andre som har opplevd dette?
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked