Savn...
Moderator: Moderatorer
Savn...
Jeg er nå på ferie noen dager, første gang uten guttene mine.. samboeren min er hjemme og passer de. han har ikke så veldig mye å gjøre med de til daglig og kjenner de derfor ikke så godt. i dag har de hverken drukket eller spist, noe som er meget uvanlig for matvrakene mine.. kan det være at de savner meg? jeg prater og koser med de omtrengt hele tiden.. hva kan han gjøre for at de skal spise..
Mai-Tai
*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*
*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*
ja det
kan godt være:) Hugo var sånn første gang vi reiste bort en helg. da var ho stille,spiste lite og var DØDELIG fornærma da vi kom å henta ho igjen. ville hverken hilse eller kose men det gikk seg til da. sist ho var hos svigers så var ho sitt vanlige jeg:) så de savner deg sikkert litt:)
-
- Gammelrotte
Tommeliten fikk et anfall av savn da vi var bortreist i påsken og jeg snakket "med" ham på telefon. Søsteren min satt telefonen på høyttaler og holdt den inn i buret og jeg pratet til Tommen min. Han stivnet og ble sittende med store øyne og kikke mot telefonen. Da jeg sluttet å snakke, sank han sammen med bøyd hode og la seg i en krok. Søsteren min påstod til og med at han lagde hikstelyder etterpå! 

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com