Squeakers Ariel Compact

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

så gøy å se! utrolig kule bilder, spesielt det siste! digger lille Miloen min, jeg. :rottehode:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

hun liker å ligge på ryggen under de andre, slik at bare halen og bakbeina stikker ut.
Seriøst? Jeg så for første gang en rotte i levende live ligge på ryggen i går; Ariel lå på ryggen med bakbeina rett ut inne i en fleecetunnel. Rakk dessverre ikke ta bilde av seansen, men jeg stusset da det plutselig stakk et hode frem over magen. "Det var da voldsomt til fleksibiltet!" tenkte jeg, men der tok jeg feil. Det var Ariel som lå på ryggen og en meget nysgjerrig og kosete Rim som stakk hodet frem for å finne ut hva som foregikk. Ikke lett å vite hvor en rotte starter og en annen slutter når man har to agouti'er... :lol:

Etter en uke har vi klart å bli såpass godt kjent med Ariel at vi tror hun:
- er ekstremt glad i rottekos.
- liker å rope og skrike, gjerne uten noen særlig grunn (og hun har en kraftig stemme).
- elsker å terge Snorkfrøken.
- liker å ligge i matskålen.
- lagrer mat på et nivå som er My og Rim (fleskeballetten) verdig.
- tar de fleste utfordringer på strak arm, enten det er mennesker som klapper eller TV-bord som skal utforskes og dissekeres.

Er hele gjengen sånn?! :rottehode:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

Tja, nå kan jeg bare svare på Swiffer's vegne, men for å ta det i din rekkefølge:
- ekstremt glad i rottekos, ja
-hyler og skriker uten sjelelig grunn fra tid til annen, og oftere enn det igjen
- elsker å terge Pytteliten
-liker å ligge under matkoppen
- lagrer mat på de utroligste stedene (matkoppen er tom en time etter at den var full..)
- utfordringer på strak arm (inkl lengdehopp og Martin-klatring)

check check check.

Gratulerer, vi har fått en Squeaker's i huset. :bravo:
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

Milo er:
- ektremt glad i rottekos hun også
- ikke noe pipete (hva er galt med henne???)
- liker ikke å terge noen (himmel-jeg har fått et misfoster!)
- øhhh, kommer ikke på noe mer... :rottehode:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

ARGH! Forbaskede vasketøs! :evil:

Ariel har enda et talent som hun hittil har holdt skjult; en forbløffende evne til å gå gjennom lukkede dører....tilsynelatende. Nå nei, hun går nok mer brutalt til verks, røsker og river i lukene til hun får en opp og kan stikke av. Medtøs Snorkfrøken har som takk lært henne å klatre ned på gulvet fra buret og sammen har de raidet gulvet usett inntil Ariel var dum nok til å stikke trynet ut fra TV-bordet. Gjett om vi stusset da vi hørte kjente (men ikke så kjære) romsterende lyder fra under TV'en og alle rotter skulle være inne! :shock: :lol: Tøsene må nok holde seg innenburs i natt, vi slemme mennesker kan også være utspekulert og har funnet frem hengelåser til alle tvilsomme luker. Frekke tøysetøser! :geek: Må få tatt video av frøkenen i aksjon og lagt ut på nettet som bevismateriale.

Camilla Ø
Stjeler søppel

Post by Camilla Ø »

Jeg fikk lest gjennom tråden her i dag for første gang, og det var som å se og høre Piassava :D Tenk at de kan være så like?? Piassava sover i de merkeligste stillinger 8) Da jeg var å hentet Piassava og Micropop hos Heidi la jeg raskt merke til at det var en del inni burene der som hadde en rimelig henslengt holdning til det å sove... og Micropop viser også tendenser til det samme, om ikke fult så ekstremt, så kanskje det er barndomshjemmet som har satt sine spor?

Men du har nok rett i at du ikke er kvitt squeakeren, Heidi, for hos oss er det fremdeles ganske stille :)

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

:lol: Her må det grundige undersøkelser til; hvilken av squeakerene er "Squeakeren over alle squeakere"?

Ariel har visst funnet seg godt til rette i alle sine nye roller; Snorkfrøkens medtøs og Rims baby. Tror hun har lært bort noen andre triks også, for i går så jeg Snorkfrøken ri på Pimpell. :o :lol: Måtte dessverre ta ut matskålen i går, men jeg regner med hun klarer seg uten sovebaljen sin til den kommer ren og pen ut av oppvaskmaskinen en gang i dag (hva, lat, jeg?!).

Zilver

Post by Zilver »

*Grine av latter*

Dette var god underholdning på en ellers så bedreten fredag!!! Takk Roger Ingrid, dere gjorde dette til en god dag..hehe...
:lol: :lol: :lol:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

:mrgreen: Bare hyggelig! Skal overbringe takken til den virkelige humørsprederen, Ariel Compact. Det fulle navnet på vaskemiddelet hun er oppkalt etter er "Ariel Compact Sprudel Activ", og hun er virkelig "Sprudel Activ"! :lol:

Locked