Uredde jenter!
Moderator: Moderatorer
Uredde jenter!
Jentene mine er litt for glad i og hoppe ned fra pulten min og opp i vinduskarmen, og det er nesten en meter ned fra pulten :s
altså de hopper fra pulten og ned på gulvet, det kan jo ikke være helt bra for de små kroppene ?
noen andre som har uredde rotter her ?:P
altså de hopper fra pulten og ned på gulvet, det kan jo ikke være helt bra for de små kroppene ?
noen andre som har uredde rotter her ?:P
_ Kaja _ 

-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
-
- Sover i do
Hehe. Det er nok ikke helt vanlig troor jeg:-p tror dere skal prøve å unngå at de hopper så langt ned. Har selv en rotteunge her hjemme, som hopper utrolig langt! Han hopper fra gjenstand til gjenstand med utrolig mye spenst! Kjempemorsomt å se på han, men han er heldigvis klok, så han hopper ikke så langt nedover. tror nok det er stor sjanse for at en rotte som hopper 2.05 nedover kan skade seg veldig hvis den lander feil!
Mvh Ida&rottene
Her i huset er de heller ikke redde for å si det på den måten!
Ikke det at de bare hopper, men de "går" bortover vinduskarmen min som er en halv cm. bred! Når de kommer opp i vinduskarmen, går de bort til den enden som er lengst unna, å skal leke med gardinen (selv om jeg har en gardin på den siden der senga står
) Noen merksnodige dyr! 

Ikke det at de bare hopper, men de "går" bortover vinduskarmen min som er en halv cm. bred! Når de kommer opp i vinduskarmen, går de bort til den enden som er lengst unna, å skal leke med gardinen (selv om jeg har en gardin på den siden der senga står

Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
virkker som hun sikter på sofaen. Hun er gærn da. HAr ikke hoppet enda, men jeg går ikke fra henne for da gjør hun det nokDumbo-fan90 wrote:Hehe. Det er nok ikke helt vanlig troor jeg:-p tror dere skal prøve å unngå at de hopper så langt ned. Har selv en rotteunge her hjemme, som hopper utrolig langt! Han hopper fra gjenstand til gjenstand med utrolig mye spenst! Kjempemorsomt å se på han, men han er heldigvis klok, så han hopper ikke så langt nedover. tror nok det er stor sjanse for at en rotte som hopper 2.05 nedover kan skade seg veldig hvis den lander feil!

Et liv uten dyr er ikke noe liv