Amidala har vært dårlig en liten stund og jeg har gått og tenkt på når jeg skulle ta siste avgjørelsen. Hun var svak i bakbeina og når de var ute gikk hun minst mulig. Hun sov veldig mye og var slapp i kroppen. Hun var ikke dårlig i fronten, så jeg syntes det var svært vanskelig å ta en avgjørelse.
Mari fant jeg da jeg kom hjem fra jobb i dag med halve ansiktet hovnet opp og mye rød væske rundt øyet, hun var blitt veldig tynn og så dårlig ut. Dessuten fant vi ut at hun hadde knekt den ene fortanna. Så da bar det rett ned til Smådyrvakta. Avgjørelsen ble tatt og begge fikk hvile. Nå sitter jeg igjen med et stort savn og sorg, uten å helt forstå at jeg aldri skal få holde jentene mine igjen. Ella stakkars ligger i genseren min og virker trist, hun har mistet sine beste venninner og er alene igjen. Så da må jeg finne en løsning slik at ingen er alene. Skulle ønske jeg kunne sove sammen med Ella, hun har aldri sovet alene en hel natt før...

Mari (25.03.05 - 22.05.07)

Amidala (23.02.05 - 22.05.07)
Hvil i fred jentene mine, håper vi møtes igjen en dag. Takk for alt dere har gitt meg.