Han er bare den snilleste, bløteste og vakreste gutten jeg har hatt noen gang. Han er bare tvers igjennom god og snill

Han er nå 1,5 år gammel. Han har bodd i en flokk som det har vært småproblemer av forskjellige slag, bytting av alfa, småslossing osv.
Cork har aldri vært innblandet i noe. Han har desverre fått merke at et par av de andre skal markere seg, men han har aldri gjort noe mot noen selv.
Han har heller aldri vært syk i løpet av sine 1,5 år.
Cork er Mock beige self rex dumbo.
Det som er negativt med Cork er kun 1 ting (som jeg har klart å finne frem).. Det er størrelsen. Han har desverre alltid vært liten.
Han veier nå 461 gram.
Det er også grunnen til at jeg har vurdert frem og tilbake om jeg vil ha kull på ham. Det handlet selvfølgelig også om å finne den perfekte jenta
Nå har jeg tenkt på og vurdert for meg selv et par måneder en jente som er den roligste, største og en av de herligste jeg har.
Og har kommet frem til at de passer perfekt sammen!
Min "egenproduserte" Bella/Blue Lagoon" :arrow:
Bella er nå 8 måneder og veier 378 gram.
Hun har ingen rang i buret. Hun er stille og rolig, gjør ikke mye ut av seg bort sett fra at hun er avhengig av mye kos. Har godtatt alle nye rotter i buret, passer på de små, er snill mot alle på 2 og 4 ben.
Bella er russian blue rex dumbo.
Jeg er litt usikker på hva som vil komme i dette kullet, da jeg ikke kjenner hele Bella`s stamtavle. Men det vil ihvertfall komme (hvis de følger reglene

50% rex
25% dobbelt rex
25% glatthåret
100% dumbo
Mest sannsynlig blir det mye black, men overaskelser kan komme.
Stamtavlen til Cork kan sees på www.catsrotter.dk under kuld P 2006.
Stamtavlen til Bella har jeg kun på den ene siden (moren Cuddley), og den kan sees under www.Zen-rats.dk kuld "Berømte hunde"
Kullet blir kun laget hvis det er nok inntereserte og det ikke dukker opp noe uventet negativt fra noen av linjene.
For kommentarer/spørsmål ang kullet bare kom med det
Evnt innteresse/reservasjoner på pm/mail.