Styret er enige om at en felles kinotur for å se Rottatouille høres hyggelig ut og vi har tenkt at helgen som kommer passer bra. Det vi trenger å vite er hvor mange som ønsker å være med og hvilken dag som passer best, så tar vi en avgjørelse på torsdag ang. dag og klokkeslett. Er du interessert i å bli med så si ifra til meg enten her, pm, mail e.l.
Jeg kommer til å bestille billetter etter hvor mange som ønsker å være med, og så henter vi dem sammen slik at alle betaler for sin billett.
Da har jeg prøvd å bestille flere ganger over tlf. men får opp at filmnr. er ukjent og når jeg valgte å velge film så ble den ikke lest opp. Så da får jeg ringe i morgen og snakke med en person og ikke en automat... Er over 400 ledige plasser, så regner med at de ikke blir tatt i løpet av natten.
Hvis noen flere ønsker å være med, så sleng dere på! Så sjekker jeg her før jeg ringer å bestiller billetter i morgen!
Jeg må dra og se den søndag. Har ikke lov å se tv før da, ikke data heller MEN jeg må lese ntf-forumet=) Har hjernerystelse, og da er det best å hære etter
Mai-Tai
*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*
Da har jeg bestillt fire billetter til Saga kino kl. 18:30 i kveld. Vi må hente billettene senest 40 min før. Da foreslår jeg at vi møtes rundt ti over halv seks utenfor Saga kino (som ligger ved Nationalteateret). Det er plass til en til, hvis noen finner ut at de vil være med! Gleder meg!