oj oj oj. Jeg har gledet meg i hele dag til å hente og innrede jennyburet som vi kjøpte brukt, men fy flate å vanskelig det var å komme til der!! Vi har vært mer på innsiden av buret med hele kroppen en på utsiden! Og uten 4 hender tror jeg jaggu ikke vi hadde fått det til!
Nå sitter jeg her å gruer meg til å rengjøre det allerede!! Og rottene kommer ikke før i morgen.
Uansett da, så ble det ganske bra til førstegangs-innredning å være. Tar noen bilder i morgen når Orvar og Harry er på plass!
Ikke si noe til Taz, men her blir det å kikke etter brukt venizia-bur etter hvert ja!!
:rottehode:
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)
Aner ikke hvor vanskelig det blir, men det var vanskelig å sette inn hyllene og stashet iallefall. hehe. Mulig det blir lettere etterhvert.. og strips er vår nye beste venn!
Nå ligger Orvar og Harry øverst i i buret og koser seg. De har brukt litt tid på å undersøke buret og ser ut til å trives.
-tinkerbelle-
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)
Jeg synes ikke buret er vanskelig å gjøre rent, men er enig i at det kan være litt kronglete å komme inni bur med små luker. Marsvinburene mine har jeg kunnet lukke opp hele taket på. Det blir litt forskjell. Jeg legger bare toppen av buret på siden. Da går det lettere. Er foresten lettere å ta ut ting enn å feste dem Er fornøyd med mitt Jennybur så langt, og det er rottene også