Min mormor

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ailani
Alfatryne

Min mormor

Post by Ailani »

Jeg kom hjem i dag etter å ha vært hos en kamerat, da jeg ble møtt med den nyhet at min kjære mormor var på sykehus... :(

Hun hadde falt i trappen hos min mor da hun skulle dra og brukket skulderen og nakken :( Hun har fått så dårlig syn i det siste, så hun så ikke trinnene ordentlig.. Hun er 85 år gammel så nakkebrudd er ikke så bra tror jeg...

MIn mormor har alltid betydd noe spesielt for meg. Min mor har vært mye syk, så hun fungerte som en mor for meg når jeg var mindre..

Vi har ikke fått vite så mye fra sykehuset enda, bortsett fra at det var et relativt pent brudd.

Jeg ville bare dele det med dere så dere kanskje kunne krysse fingrene for henne og håpe det går bra med henne.. :(
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Kjære Ailani, jeg kjenner deg bare via innleggene og hjemmesiden din, men alle mine fingre og tær er krysset for mormoren din! Håper at hun kommer seg.
Hvis legene sier at det var et pent brudd er det gode nyheter! Da er det større sjanse for at bruddet gror sammen riktig og at hun kan bli helt fin igjen.
Jeg har jobbet på sykehjem; har sett mye fælt men også mange tilfeller der de elste, mest skrøpelige pasientene kom seg og ble helt oppegående igjen etter et fall og langt sykeleie.

God bedring fra Sam og meg! :(
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Så fryktelig leit! :( Håper inderlig det leger seg fint og at hun snart er på fote igjen!Varme tanker fra meg!<3
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

siv
River avispapir

Post by siv »

stakars mormoren din :| godt hun fikk hjelp på sykehuset å bruddet var pent, da kommer hun seg sikkert fort skal du se, jeg skal krysse fingerer å tær for at mormoren din kommer seg fort å bruddet gror raskt å fint ;)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Randi
Betarotte

Post by Randi »

Tenker på deg Erica, håper dette går bra.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Vi har pratet med sykehuset og de fortalte den merkeligste ting... bruddet var borte :? Altså det er jo kjempe bra hun ikke har noe nakkebrudd, og bare brudd i skulderen. Men det er jo veldig rart når leger og alt sier at det er brudd også plutselig er det ikke noe der :hm:

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

SÅ bra! "Bare" brudd i skulderen er jo en veldig forbedring fra å ha brudd i nakken.
Røntgenbilder er ikke alltid de letteste å tyde, særlig ikke hvis det dreier seg om hårtynne brister i små knokler. Hvis legene var litt usikre på om det var brudd eller ikke fulgte de kanskje føre var prinsippet og gikk heller ut i fra at det var brudd og tok forholdsregler etter det, enn å gå andre veien.
Hvordan har mormoren din det ellers? Er hun ved bevissthet? Har hun smerter?
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Ja sikkert... men de sa liksom at de så et brudd ( ikke brist) De syns det var merkelig de også..Det var ihvertfall en stor lettelse :) Hun er ved bevisshet, men har nok endel smerter. Men vi har bedt dem gi henne så mye de kan av smertestillende.

ssilje89
Betarotte

Post by ssilje89 »

huff, nei det var leit. alle her i hus krysser fingrer å tær å håper hun fort blit god igjen :D
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Post Reply