Ett veldig godt råd!
Moderator: Moderatorer
Ett veldig godt råd!
Hei! Er det noen som sliter med at rottene gnager på alt?! Da kan dåkker dra å kjøpe "WASH AND GET OFF" spray.. Det er kjempe bra, å jeg lover rottene dine vil ikke begynne å gnage der mer.. Det koster 139kr (litt dyrt), men værd det..
-
- Alfatryne
Det er jeg ikke sikker på! Men rottene mine går ikke bort ditt en gang.. Det lukter sterk sitron! Å jeg følger med. Så hvis de skulle begynne å smake på det må jeg sikkert ta det bort da!! Jeg bare tok det der de har gnagd i sofaen, for hvis foreldrene mine finner det ut, blir det bråk!! Så er jeg er bare gla det funker.. Jeg må væl gå å sjekke va det er i den flaska!! 
'Bitter-Apple' er vel et bedre alternativ siden det er ikke giftig, bare SKIKKELIG illesmakende. Jeg har prøvd å finne det i butikker men uten resultater. Er det noen som har vet hvor man kan kjøpe det?
'Wash and get off' høres mere ut som vaskemiddel eller flekkfjerner, og det kan sikkert inneholde kjemikaler som er skadelig for mennesker og dyr.
Det virker som rotter tåler å spise mye rart, (idag var det utbrente fyrstikker - akk, dumme lille rotte som liker alt med brennsmak) men hvis du vet ikke en gang hva det er så hadde jeg vært varsom...
'Wash and get off' høres mere ut som vaskemiddel eller flekkfjerner, og det kan sikkert inneholde kjemikaler som er skadelig for mennesker og dyr.
Det virker som rotter tåler å spise mye rart, (idag var det utbrente fyrstikker - akk, dumme lille rotte som liker alt med brennsmak) men hvis du vet ikke en gang hva det er så hadde jeg vært varsom...
-
- Alfatryne
-
- Alfatryne
Ja, man burde i hvert fall være litt forsiktig med å presentere det for hele Norge som et godt råd!
Selv om det er beregnet på ilder f.eks, er det ikke sikkert det er beregnet på rotter!
Selv om det er beregnet på ilder f.eks, er det ikke sikkert det er beregnet på rotter!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz
Superratz