Slossing,piping og dominate handliger ...

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Alvrina
Alfatryne

Slossing,piping og dominate handliger ...

Post by Alvrina »

I det siste har det vært veldig mye Slossing,piping og dominate handliger i jente buret .... Nayad har blitt ganske gretten og ego ... Hun vil ha alt for seg selv og sloss hvis hun ikke får viljen sin :( Er hun blitt aggressiv ??
Hun plager Java mye med å pare på henne ( dominant?). Dette begynnte i går kveld og har fortsatt til å dag ...
De sloss ikke så felt at noen blir skadd , men det virker som at Java begynner å gå lei av masingen til Nayad.
Jeg er bekymret for at Nayad kan ha blitt aggressiv.. :(

Hva skal jeg gjøre ??? :roll: :(

Teacya

Hei!

Post by Teacya »

Hei ja!

Jeg har begynt og få det samme problemet med rotte jente mine..

De bytter på hvem som er dominant. og rir på hverandre.
det kan komme av at hun ene er kommet i den alderen der hun prøver seg..

De er venner og koser forsatt..
Så jeg ser også etter noen tips...

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

jaaa. men det er rart at det er Nayad som ypper :roll: Hun er jo snart et år ( 10/10) ..det ville vel være mer sannsynerlig at Java hadde drivi på med det .... :roll: :) :( Håper at rottene roer seg ned snart .....

Guest

Post by Guest »

hvem i rottenes navn er rattus? du har ikke noen rotte som heter Rattus..har du vel?

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Jo kompisen til Zhiller . :) Ikke for å være frekk, menne du er jo ny her og hvordan vet du hvem og hva rottene mine heter ? jeg kjenner ikke deg ? :)
Last edited by Alvrina on 31 Aug 2004, 21:38, edited 1 time in total.

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Så så *hytter med slettepekefingeren*. Dere to er advart fra før. "Melody_" har fått beskjed om å endre brukernavn.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Jaha.... Og hvem er egentlig denne Melody_ ??

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Off , jeg måtte skille Nigini fra de andre ,hun er aggressiv og biter de andre . Hun passer ikke inn i noen rotte flokk :( huff...

Guest

Post by Guest »

det er ikke nødvendig å baksnakke meg da, vi var jo to om å kødde på forumet og terge melody og de andre her fordi vi synes de var så teite når det gjalt avls veiledningen...men nå synes jeg det er bra med en slik avls vceiledning. men dere på forumet her er ikke nødt til å slette ALLE bruker navnene mine her da, jeg gjør jo ikke no galt nå...

er bare ærlig.

Morgan's
Klatrer på møblene

Hallamalla!

Post by Morgan's »

:shock: Hvor gamle er dere?

*ingen flere ord* :roll:

-Rose

p.s. Rottene deres er sikkert paringsklare og det er derfor de rir på hverandre. Hvis du først har koset med guttene dine og så hadde tenkt å kose med jentene eller omvendt kan det bli litt slåssing fordi da lukter det veldig interessant av deg. Når guttene står veldig nærme jentene kan de bli nervøse fra hverandre også. Men men, jeg vet ikke hvordan rottene deres står..

Ragnhild
Betarotte

Post by Ragnhild »

De er utrolig nok 16 år begge to (ifølge dem selv). Det kunne vært fint om de oppførte seg sånn også. De har fått nok advarsler av styret, og det vet de godt.
Mvh Ragnhild

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Chissy wrote:det er ikke nødvendig å baksnakke meg da, vi var jo to om å kødde på forumet og terge melody og de andre her fordi vi synes de var så teite når det gjalt avls veiledningen...men nå synes jeg det er bra med en slik avls vceiledning. men dere på forumet her er ikke nødt til å slette ALLE bruker navnene mine her da, jeg gjør jo ikke no galt nå...

er bare ærlig.
Chissy:
Jeg har ikke baksnakka deg , Når gjodre jeg det ??????

Når var vi to om at du ville slettes ???

Har du noe bevis ?

Morgan´s : jepp jeg tror også det er derfor de gjør det .Jeg ble bare litt overassket førske gang jeg så det ..hehe* :wink:

Morgan's
Klatrer på møblene

Post by Morgan's »

Kiara88, du trenger ikke alltid å reagere. Ignorere hjelper som regel veldig godt :wink:

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Morgans:tro meg, jeg har prøvd ...

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Du prøver jo ikke, du fortsetter bare å svare på de tingene hun skriver? Gjør du ikke?

Locked