Hvor i alle dager er Amigo???????

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

Har du funnet Amigo nå?
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Niks, har prøvd alt men han er ikke å finne noe sted :(
Er så innmari lei meg.. :(

Oda---
River avispapir
Posts: 942
Joined: 05 Apr 2008, 22:28
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: Nesodden
Contact:

Post by Oda--- »

Huff, så utrolig trist! :(
Hvor mange dager har han vært borte nå?
Oda
: )

Ny hjemmeside --> http://www.kostamrotter.piczo.com

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

Kan han ha kommet seg ned i do eller ut? :|
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Jeg dro til byen på torsdagen var det vel, så nesten en uke :(

Aner virkelig ikke hvor han har kommet seg, men det er en sannsynlighet for alt ja. Jeg skal fortsette å lete både inne og ute, men jeg skal ALDRI dra fra rottene mine igjen..

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Post by Itchigo »

Uff så forferdelig.... Håper han plutselig dukker opp igjen, men hvis han har kommet seg ut blir det vanskelig.... :(
Aurora

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Finner ham fremdeles ikke, så han er nok borte :(
Åååååååh!! :(

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

En jeg kjenner skulle passe en hamster. Den var borte i 1 uke før hun fant den i etasjen over. Den hadde gått opp trappene, inn på et bad og fallt bakom noe slik at den ikke kom seg opp igjen. Heldigvis gikk alt fint med hamsteren og den klarte seg, men den var veldig dehydrert.

Er du sikker på at ikke noe har skjedd med Amigo, men at ingen tørr å innrømme det til deg av frykt for at du blir sint?
Jeg sier ike at det har skjedd, men det er noe jeg har tenkt på en stund nå :(
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Lizea
Pinky
Posts: 19
Joined: 04 Feb 2009, 20:03
Location: Notodden, Telemark

Post by Lizea »

Huff, så grusomt:/!

Dverghamstrene mine kom seg ut av buret en gang, og de var borte leeengeee x.x men jeg satte ut mat og vann i de romma jeg trodde de kunne være.. en dag, sikkert etter nesten to uker, hørte jeg en slags krumselyd inne på et av romma her, så la jeg meg ned på gulvet og ropte på Pile (som han het) og den hvite lille tynne dotten min kommer byksende mot meg, var en utrolig herlig følelse:D
Men han andre, Gråen, gikk det ikke så bra med:/ vi fant han i ei musefelle pappa hadde glemt bort T_T...
Rottene mine har også rømt, men de har jeg heldigvis fått lurt inn i feller (reisebur med god mat;D) og sånt da.

Håper virkelig du finner Amigo i god behold!
*krysser fingrene for dere*

fimmlefelix95
Sofaspiser
Posts: 148
Joined: 05 Apr 2009, 21:24
Location: oslo

Post by fimmlefelix95 »

det er forferdelig dumt at rotta de er borte ! det er ikke din skyld !
rotter kan forsvinne ned i rør så ikke lokk lokket på doen. legg ut en skål med vann og mat i tilfelle. se alle små rare steder du egentlig ikke tror han er.plutselig dukker han opp ! se i alle etasjer og alle rom.
jeg ønsker deg lykke til og ønsker virkelig at amigo kommer tilbake!
hvil i fred Pingle,Hugo, felix og fimmle, dere er dypt savnet !
jente 16 år.

utyske
Sofaspiser
Posts: 161
Joined: 19 Aug 2007, 19:02
Location: Vestfold.

Post by utyske »

Å nei, dette var veldig leit å høre! Kan være noe i det ei nevnte tidligere her, at noen har gjort noe ved et uhell, og tør ikke si det. Jeg hadde to undulater før. Da storebroren min var på besøk var ene matskåla tatt av buret, fuglen kom ut og gjennom vinduet. Jeg vet ikke om broren min hadde noe med det å gjøre, men jeg er sikker på at han hadde et uhell. :P men masse lykke til med amigo, du må ikke gi opp enda. Håper han plutselig dukker opp!

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Amigo er jo min lille elskling, så det kan være at de ikke har turt å si det om noe har skjedd. Broren min har jo besøk her hele tiden, og de ELSKER rottene - men er ikke så veldig ansvarsfulle.. Huff, jeg har gitt opp all håp på å finne ham, men gjør jeg det lover jeg at jeg er verdens lykkeligste!

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Venninna mi klarte å miste rotta si, og den hadde forsvunnet ut av huset! Så de hang opp utrolig mange plakater om savnet rotte. Du må virkelig henge opp mange+bilde! For desverre er det mange som tenker ''den må dø!'' når de ser en rotte på kjøkkenet eller på soverommetxp
Og venninna mi fikk den faktisk tilbake!(: Naboen hadde funnet den i stua og kastet en bøtte over denxp Så hadde hun ringt sønnen for å si at han skulle komme å hjelpe henne få den med til venninna mi :lol:
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Du burde kanskje sette deg ned md de som passet på rottene, og ha en alvorlig samtale med de. Spørr om det skjedde noe med amigo som de er redde for å si til deg osv..:/

Men ikke gi opp!! Har du hørt om Isbjørn? Han klarte å dette ned i do, og eierne fikk han tilbake fra kloakken 6mnd etter!:o
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Har du sett noe til Amigo?
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

Post Reply