Fotografering med rotter

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Fotografering med rotter

Post by Matmor »

Det har dukket opp et tilbud om "familiefotografering" hvor det der mulig å ta med familiens kjæledyr i postkassen. :)

Er det noen som har erfaring med menneske + rottebilde? Rottene er jo ikke spesielt kjent for å sitte stille, og de er veldig små i forhold til menneskene?

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Ja, de blir veldig små på et familiebilde, hvis du skal ha hele familien med på bildet, men hvis fotografen kanskje zoomer inn på overkropp/hode, og rotta sitter på en skulder, så blir det nok bedre. Jeg tar alltid nærbilde slik at man faktisk ser rotta og ikke bare en utydelig brun "svisj" på vei ut av ramma :)
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

Det blir nok ikke hele familien med alle rottene, men hvis jeg får det til å passe kunne jeg tenkt meg å hatt bilde av en av ungene med yndlingsrotta :)

Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Har også erfart at det er bedre med et portrett bilde hvis rotta skal være med enn å ta et bilde av familie i full størrelse. Få med litt av skulderen! :) Syns jo ikke alltid så godt de små!
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

Post Reply