Jeg pleide å gi rottene mine kokt egg med skallet på, for de elsket utfordringen med å få hull på skallet og dra det av. Men om det er lurt med rotteunger i buret, vet jeg ikke helt.
Ellers har det vel ikke så mye å si hvordan du serverer egget, så lenge moren klarer å spise opp alt - ellers kan resten ligge og råtne i buret, ikke særlig delikat
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
når jeg hadde hamster unger som mistet mamma fikk de inn biter med hardkokt egg. (ble anbefalt av en oppdretter) dette tygget de begeistret i seg og egg inneholder masse nyttige proteiner som er bra for rottisene. =)
Jeg ville delt det litt opp, så de får det i seg
Hvordan går det med dem nå? Hvordan har trebein det? Håper alt går bra! :rottehode:
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur