Nysing?
Moderator: Moderatorer
-
- Stjeler mat
Re: Nysing?
Jeg har vært på dyrlegen før, og da fikk jeg IBAFLIN 3%.
Kan jeg gi det til pumba?
Kan jeg gi det til pumba?
Pumba<3 R.I.P Timon<3
Du må få en diagnose og gi henne det dyrlegen skriver ut. 

-
- Alfatryne
Det er opp til deg om du tar rotta til legen, men om den nå blir skikkelig syk så kan det være forsent... Så better safe than sorry
Skjønner om ikke alle foreldre vil ta rotta til legen fordi den nyser, mine gjør det ikke!

Aurora
Spørsmålet var om hun skulle gi en medisin hun har liggende.Det syns jeg er feil når hun ikke har en diagnose.Dyrlegebesøk bestemmer folk selvsagt selv. 

Min nyeste rotte (Lucifer, ca. 6 uker) har nyst endel siden han kom hit for noen dager siden. Trodde det var pga at han hadde høy som underlag i butikken... Men han lager enda rare lyder (høres ut som bjeffing
) Men han er ellers i storform; river aviser i fillebiter for å lage bol (trodde det var et "kvinnfolk-fenomen". hehe
) Hva kan denne "bjeffingen" være? Som sagt ingen tegn til sykdom ellers, han er aktiv nok 

- Attachments
-
- Lillerotta Lucifer.jpg (89.03 KiB) Viewed 3451 times
Vil helt klart si at det er en luftveisinfeksjon på gang eller noe med luftveiene iallefall.Rotter pleier som regel å være aktive selv om de har LVi, med mindre det er kommet langt og er veldig alvorlig.
Ta en tur til vetriæren så kan du evnt få skrevet ut noe antibitoka
Ta en tur til vetriæren så kan du evnt få skrevet ut noe antibitoka

Stine
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
HUFFHUFF!!! Ja skal gjøre det!
Sånn! Da har Lucifer vært hos dyrlegen. Hun kunne ikke høre noen ulyder men jeg fikk medisin til han for sikkerhets skyld
Har gitt han første dose nettopp. Tror han likte smaken! hehe 

-
- Stjeler mat
Så bra din rotte også har fått medisin
Så nå ordner forhåpentligvis alt seg! Forresten, så lik rotta på profilbildet ditt er Lucifer. Nesten samme lynet i panna 

-
- Stjeler mat