Ronja og Birk
Moderator: Moderatorer
Jeg har nemlig lige fået en Russian Blue pige hjem...

Kunne det ikke godt ligne den samme farve?

Kunne det ikke godt ligne den samme farve?
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk
www.tamrotten.dk
Tak, i lige måde
Jeg er selv ret glad for hende, jeg synes hun er bedårende 

Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk
www.tamrotten.dk
Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad for
Eddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt 

Mvh Ida S. Eggen
Rosie Nilson er ansvarlig for dette kullet, men de kommer fra et elevprosjekt, så jeg får vite mer informasjon på mandag den 9.AugustTopolinis wrote:Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad forEddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt

Mvh Ida S. Eggen
Vet du vilket gymnasium det är? Går ju på gymnasium där det föds upp lite råttorTopolinis wrote:Rosie Nilson er ansvarlig for dette kullet, men de kommer fra et elevprosjekt, så jeg får vite mer informasjon på mandag den 9.AugustTopolinis wrote:Jeg har nå fått kontakt med Ronja og Birks oppdretter.. Det viste seg at Rosie Nilson (Ikke Nelson som jeg trodde først) er lærer på gymnasium i Sverige, og at disse ungene er fra foreldre avlet opp på skolen. Hun skal på jobb igjen på mandag, og har all info skrevet ned der. Så da får jeg vite når de er født, og hvem foreldrene deres er. Så de kommer ikke fra privatperson som masseproduserer, og det er jeg glad forEddie som jeg var så heldig å bli eid av, kom fra Øya vgs. Og de hadde avlet foreldrene hans selv. Fikk mye info om de- det eneste de ikke kunne fortelle meg var hvilken farge han hadde. Og det er absolutt ikke det viktigste! Så dette ser jeg på som positivt