hvordan avgjør man om det er...

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Stine
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne

Post by Stine »

Jo, men har de ikke ruby øyne med en tykk svart strek rundt eller noe sånt? Jeg så bare at min husky hadde røde øyne når det var veldig lyst tror jeg?
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

utyske
Sofaspiser

Post by utyske »

Min Oliver har også krokete bliss, riktignok er det nesten helt blekt nå, men han hadde akkurat sånn som Siljes da han var liten. ;) Sjarmerende, sier nå jeg! He he.

Babbett
Sover i do

Post by Babbett »

Det er ikke alltid at forskjellen mellom husky og ambk er så tydelig.
I visse fall kan en bare bestemme det utfra stamtavle eller om den blekner (og det er faktisk alle husky som blkekner heller...).
Mvh. Ann E.

Matmor
Gammelrotte

Post by Matmor »

Jo, men har de ikke ruby øyne med en tykk svart strek rundt eller noe sånt? Jeg så bare at min husky hadde røde øyne når det var veldig lyst tror jeg?
Jo, på engelsk kalles de "husky eyes". Frodo'en min (black husky) hadde slike øyne. Det var sjelden jeg ikke så forskjell på hans øyne og et helt sort øye, men jeg tviler ikke på at det finnes huskyrotter som ser ut som om de er svartøyde. I alle fall har jeg en annen rotte som var ruby eyed som ung, men nå ser han svartøyd ut.

Post Reply