Jeg er med, men drikker ikke kaffe så det er sagt Alle mine tre jenter er friske, så det også er sagt. Hvis ha med rotter, så kanskje ha jenter? Jeg har da bare jenter, men de kan vel også til tider være mindre dominant? Kan ikke siste helgen i februar, men ellers er jeg stort sett ledig
Rotteløs ! ;o
Savner Boss, Søppel og Lavendel ! :/
Morgaine har bare gutt(er) og du har bare jenter. Dere får krangle om hva det blir . Kanskje 2 treff? Ett med gutter og ett med jenter?
Jeg har begge deler, så for meg er det akkurat det samme. Vet ikke om jeg kommer med eller uten rotter
Ja må nok ha to treff her ja...alle skal jo få ha mulighet til å ta med rotter dersom vi skal det. Vil allikevel foreslå at første treff er gutter siden det er usikkert hvor mye jentene til Renya er klare etter fødselen. Vet ikke hvor gamle ungen bør være før de kan klare seg uten moren i et par timer evt
Men dersom det ender opp med å bli hos meg så er det jo guttene mine tilstede uansett så slik sett spiller det jo liten rolle for meg.
Dersom det blir til at vi tar med rotter vil jo også to treff gi de av oss som kun har et kjønn få en bedre mulighet til å bli bedre kjent med det andre kjønn så å si
Hehe...nei selv om det kunne virke slik ser jeg nå. Satser som sagt på ingen rotte dater Mente f.eks jeg har kun gutter og hadde derfor vært gøy å få bedre kunnskap om hvordan jentene var.
Jeg vil da legg frem forslagsdatoene 9 februar, 11 februar, 13 februar (fredag den 13 ) og evt 18 februar. Så kan jo folk si hvilke dager de foretrekker
Tror jeg må stemme for 18. da. Den 13. har jeg både eksamen og jeg og min kjære har 4årsdag, så den dagen passer dårlig for meg, pluss at det da passer ganske dårlig å ha det for tett opp til den datoen på forsiden... Mulig at jeg kunne kommet 9. også.
Men jeg er jo bare en bitteliten person. Man må jo velge den datoen som passer best for flest.
Elisabeht - Nemi, Tequila, Nixi, Polly, Turbo, Storm og Jubba
R.I.P. Ludde, Speedy, Rambo, Oscar, Dumbo, Lise, Moco, Rotteline og Luna
Fredag 13 går ikke for meg, har skoleball da eller dagen etter. 18 kan det muligens hende jeg må på revyøving men det er tidlig på dagen. 9.februar og 11.februar passer best tror jeg
Rotteløs ! ;o
Savner Boss, Søppel og Lavendel ! :/
Det vet vi ikke helt ennå siden jeg hadde lyst til å høre hvilke dager som paste best for larm og renya. Så langt ser det ut som flertallet lener mot enten 9 eller 18.
Ellers skulle det være passande for meg nesten heile februar, med unntak av helger og fra 16.-20. ca Og kanskje onsdager... men det er litt ustabilt, og kjem litt an på når på døgnet