Ailani wrote:Ikke jeg heller.. mye som kan skje.. men nå er jeg litt hønemor å da
haha det er jeg oxo, å med alle nabo katter rundt her å våre egne katter så kommer det ikke på tale å ha de på bakken uten sikkerhet, nei jeg skal se denne uken om jeg finner en brukbar sele til sharon, roxy er nok for skvetten til å være ute sån på den måten
i dag har jeg vært flink og raket hagen og luket blomsterbed, så har jeg kost meg i solen på verandaen sammen med noen av dyra mine, hundene kattene, kaninen og 2 av rottene
Gutta har vært ute på tur i gresset.
Eller bare for å bli tatt bilder av.
Ellers så lå de i hengekøya i reserveburet som jeg hadde satt ut.
Merklig nok liker de seg bedre i buret enn på gresset.
Det er som en trygghet om at de skal fortsette å bo inne
Har tatt noen bilder også som vil dukke opp etterhvert
jentene mine har stått halve dagen ute i solen i dag i reserve buret mitt, mens jeg vasket å byttet i det store buret, jeg tok med sharon på en liten tur oxo u hamster sele, men den sleipingen fant fort ut at hun fikk viklet seg ut av den når hun ålte seg inne i genser ermen min heldigvis hadde jeg med det lille reise buret som sikkerhet
jeg skal oxo se om jeg får tatt noen bilder en dag
den nye rotte selen nektet sharon å bruke å strittet i mot å pep å prøvde hele tiden å stikke av, så jeg får spørre pent om de i dyre butikken kan ta den tilbake, den er jo ikke brukt i det heletatt, kun prøvd på rotte, å jeg har kviterengen, så det skulle jo ikke være så vanskelig å levere den tilbake da
jeg har fri i dag men skal jobbe dobbelt i morgen da, men synes det er bedre jeg da og jobber en hel dag enn to dager, får liksom litt mere fri. føler jeg hvertfall så i dag skal gutta få være masse ute