Hvorfor?

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

heidiii
Betarotte

Re: helt enig...

Post by heidiii »

torasrotter wrote: Jeg sa ifra til ei som skreiv at hun solgte en hvit hetterotte med røde øyne, og jeg forklarte at hun sikker mente en PEW og at det egentlig hette tamrotte..
Det er blant de tingene jeg også er enig at er greit å ha kjennskap til og begreper for. Å ha begreper for røde øyne f.eks. når vi vet at de kan ha problemer med synet. Så jeg er nå enig i litt ;)

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

Heidii: jeg har absoulutt ingenting i mot deg og er glad i en god diskusjon, so man jo merker siden jeg ikke klarer holde meg borte :lol:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

jeg merket det er veldig mange som setter spørsmåls tengn til deg om man ikke kan alt med rotter eller har "gale" meninger
Denne her skjønte jeg desverre ikke noe av, kan du forumelere det på en annen måte så jeg kan forstå?[/quote]

ssilje89
Betarotte

Post by ssilje89 »

tantepose :D

så utrolig hyggelig :)
ble veldig glad nå !

kjempe koselig at det er folk som deg også her :) hehe
er nok flere hyggelige her enn uhygelige.
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

heidiii
Betarotte

Post by heidiii »

kikky wrote:
jeg merket det er veldig mange som setter spørsmåls tengn til deg om man ikke kan alt med rotter eller har "gale" meninger
Denne her skjønte jeg desverre ikke noe av, kan du forumelere det på en annen måte så jeg kan forstå?
Det oppleves at man blir dårlig mottatt om en ikke kan så mye om rotter eller har meninger som avviker fra normalen - eller fra meningene til de som kan mye.

ssilje89
Betarotte

Post by ssilje89 »

akkuarat det heidi sa :)

eks den gangen med avliving så mente flere at vi som avliver på den måten som "vi" mener er best får dyret å ikke går til dyrelege,burde ikke ha rotte.. osv..
skjønner nå? :)
stikk innom oss på:

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

heidiii wrote:Jeg syns det er litt morsomt at du mener diskusjonen ikke går noen vei bare fordi du/dere ikke klarer å overbevise meg om deres standpunkt :?
Diskusjonen går ingen vei fordi noen vil alltid mene forskjellig ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Lilly-Marie
Markeringsbehov

Post by Lilly-Marie »

jeg er veldig enig med kikky i alt her, men så er jeg en person som skal ha orden i ting da, og irriterer meg over folk som f.eks i dyrebutikken som "feilinformerer".
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Jeg tror det har lett for å oppstå slike situasjoner på et slikt forum der man ikke ser ansiktet til hverandre.Lett å legge "feil" tonefall til innlegget man leser.Jeg er her inne for å ha det kjekt med andre rotteelskere og slik opplever jeg det også.Når jeg lesre innlegg ser jeg for meg at de ble skrevet med et smil,humor og ønske om å delta så forummet blir kjekt. :D :rottehode:

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

aha, nå skjønte jeg den, men jeg har da ikke sagt man ikke burde ha rotta når man avliver på en slik måte :?:

Jeg har skrevet tidligere i tråden at jeg er en smule aggressiv på diverse saker, men aldri sur på grunn av at andre mener det motsatte av hva jeg selv mener.

Silje, du og jeg har hatt våre problemer på grunn av diverse uenigheter og slikt Beklager at jeg har vært hard mot deg, men du sprute og spurte og var ikke fornøyd med svarene jeg gav deg, som man kan se i kull tråden min. Det var ikke morsomt å se deg fortsette å ødelegge den selv om jeg bad deg snakke med meg på pm.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Lilly-Marie wrote:jeg er veldig enig med kikky i alt her, men så er jeg en person som skal ha orden i ting da, og irriterer meg over folk som f.eks i dyrebutikken som "feilinformerer".
Ja jeg å. Så lenge vi prøver å ha en god tone til hverandre ser jeg ikke problemet med å informere hverandre :) Men det er jo opp til hver og en om man vil ta det til seg eller ikke. Er jo overhode ikke for å få noen til å virke dumme eller no at vi gjør det. Det er ihvertfall ikke meningen :)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

torasrotter
Gammelrotte

husk husk!!

Post by torasrotter »

Hei alle sammen nå må vi huske det at selv om vi synest noen har en dumm mening, betyr ikke det at vi synest de er dumme.. Og alle er jo individuelle mennesker, med individuelle meninger :D men vi er jo alle tydeligvis glade i å diskuter :bravo:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

ssilje89
Betarotte

Post by ssilje89 »

jeg er ikke sur eller noe sånn. men føler du setter meg i litt dårlig lys nå..
ødelegger tråden din? jeg skreiv pm men du svarte ikke helt å når du først gjore det så var det pga du ikke stolte på oss å at folk syntes vi var barnslige å noe sånn. jeg har ikke lyst at folk skal syntes noe sånn om meg.. jeg beklaget til deg å alt på pm så ikke si at jeg ødela din tråd.
stikk innom oss på:

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

setter deg i et dårlig lys, beklager? og igjen, har du noe problem med meg ta å si det på pm, det er ikke så vansklig ;)

Post Reply