Marita: vet du sikkert om du skal ha? jeg har ikke sjekket kjønn, men hvis det er "riktig" kjønnsfordeling i forhold til bestillingene blir det to til deg, ikke fire, siden det "bare" er ti unger.
det er fint om de som ikke har gjort det ennå kan sende meg mail med FULLT NAVN og telefonnummer, i tilfelle nettet kræsjer...
da ser det ut sånn her:
-en hann til Heidi Sjursen (Heidi)
-to jenter til Bente (alpaca)
-to gutter til Thea Dyring (thea)
-en hann til Rikke (chanell)
-en jente til Pia (intet)
-to jenter til Marita (marita)
-en jente til tonje (nemo)
det er fint om dere kan si fra om dere er totalt uinteressert eller om det går greit med "feil" kjønn om det f eks bare er hanner eller bare hunner.
lille lakris wrote:Marita: vet du sikkert om du skal ha? jeg har ikke sjekket kjønn, men hvis det er "riktig" kjønnsfordeling i forhold til bestillingene blir det to til deg, ikke fire, siden det "bare" er ti unger.
det er fint om de som ikke har gjort det ennå kan sende meg mail med FULLT NAVN og telefonnummer, i tilfelle nettet kræsjer...
da ser det ut sånn her:
-en hann til Heidi Sjursen (Heidi)
-to jenter til Bente (alpaca)
-to gutter til Thea Dyring (thea)
-en hann til Rikke (chanell)
-en jente til Pia (intet)
-to jenter til Marita (marita)
-en jente til tonje (nemo)
det er fint om dere kan si fra om dere er totalt uinteressert eller om det går greit med "feil" kjønn om det f eks bare er hanner eller bare hunner.
johanna:)
Ok, men hvis det blir sånn at det er bare to jenter som er ledig, så tror jeg heller at jeg får vente til et annet kull jeg altså
-Marita wrote:
Ok, men hvis det blir sånn at det er bare to jenter som er ledig, så tror jeg heller at jeg får vente til et annet kull jeg altså
Hehe det er vel ikke så farlig om du feks tar to herrifra og to fra feks ailanis planlagte eller himi zoo.. eller fra ki?
Det er fint med unger fra forskjellige kulll fordi får du litt variasjon
(okei..dårlig unnskyldning )
Gratulerer så masse med fltote babyer!! Jeg ser dessverre ikek bildet. Er det borte vekk?
Likevel må jeg dessverre frasi meg den mulige jenta jeg skulle ha.
Så hvis du Marita, er interessert kan du jo forhandle med lillelakris, med mindre noen står på venteliste?
da har Nemo minnet meg på at hun bare står på reservesliste og jeg har fått avbestilling på en jente. så da blir det nok tre-fire jenter til deg, marita!! om det blir seks jenter da, bente skal også ha to...
ser bildet, jeg...gå inn på siden min og se, det ligger der også.
Hehehe kan jeg få ta med meg alle sammen???
Thihi nei det får holde med den ene, men heregud så lyst jeg får på flere...
Gleder meg til småttisen er i hus
Ps... pm med navn og tlf er sent
-Marita wrote:
Hehe det er vel ikke så farlig om du feks tar to herrifra og to fra feks ailanis planlagte eller himi zoo.. eller fra ki?
Det er fint med unger fra forskjellige kulll fordi får du litt variasjon
(okei..dårlig unnskyldning )
Joda, skjønner hva du vil fram til.
Jeg mener det er enklere å ha alle i fra samme kull, når man kun skal ha et bestemt kjønn. (Og har tanker om å avle senere)
Jeg har hatt tilfelde der to stk i fra samme dyrebutikk ble satt sammen, og det ikke gikk bra. Endte med en død og den andre overlevde, de gikk ikke sammen.. SÅ er litt skeptisk, og ja faktsik redd for at dette skal skje igjen...
Og så kommer det jo ann på om vi rekker og flytte og, jeg har jo ikke bestillt noen sånn direkte.....