Nå er de kommet!
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Hvis foten er svart p.g.a. manglende blodtilførsel kan det gå koldbrann i foten. Det kan spre seg videre og ta livet av rotten. Ring dyrlege, helst dyrlegevakten i kveld (det er gratis å stille spørsmål) eller ta kontakt med dyrlege for å få time i morgen.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
-
- Gammelrotte
-
- Alfatryne
det er som flere har sagt ikke den mest gjennomtenkte parringen jeg har lest om. men, vi har alle vært fjortiser...det er faktisk mange voksne som heller ikke tar avl alvorlig. så jeg synes at vår unge star-wars-fan burde få litt mindre pepper her inne (kanskje desto mer på PM og mail).
jeg reagerer også, men som sagt, ta de værste skyllebøttene (og film-praten) privat! nå gjelder det å ta tak i disse rottene og deres skjebne.
det er bra at trybern er her på forumet og ikke på popdyr eller noe.
og til deg, trybern: du burde faktisk følge rådene du har fått. les og lær, sett ut annonser på forskjellige seriøse dyresider, og forbered deg godt til rottene kommer. kult navn, Pesta, forresten. vurderte det selv en gang...
og du må kontakte dyrlege angående den lille svarte rottefoten. man er pliktig til å ta syke dyr til veterinær i følge dyrevernloven. ok?
jeg reagerer også, men som sagt, ta de værste skyllebøttene (og film-praten) privat! nå gjelder det å ta tak i disse rottene og deres skjebne.
det er bra at trybern er her på forumet og ikke på popdyr eller noe.
og til deg, trybern: du burde faktisk følge rådene du har fått. les og lær, sett ut annonser på forskjellige seriøse dyresider, og forbered deg godt til rottene kommer. kult navn, Pesta, forresten. vurderte det selv en gang...
og du må kontakte dyrlege angående den lille svarte rottefoten. man er pliktig til å ta syke dyr til veterinær i følge dyrevernloven. ok?
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-
- Gammelrotte
Enten bestiller du en time slik at du kommer deg dit imorra eller det aller beste er om du undersøker om det er noen i nærheten av deg som har døgnvakt for akutte situasjoner. De fleste klinikker har stengt nå, men det skader ikke å sjekke åpningstidene. Så vidt jeg vet så kan ting utvlike seg fort til noe langt verre, så det haster at du for undersøkt ungen.
Har du fjernet hamstervatten? Det bør du, som du kanskje har skjønt. Riv opp avispapir istedenfor, f.eks. Husk og ta ut stiftene!
Lykke til og hold oss oppdatert.
Har du fjernet hamstervatten? Det bør du, som du kanskje har skjønt. Riv opp avispapir istedenfor, f.eks. Husk og ta ut stiftene!
Lykke til og hold oss oppdatert.

Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
Nå har jeg aldri hørt maken!
Det er et levende dyr som har rett til dyrlege om noe skulle skje, kanskje du skulle tenkt litt på dette før du avlet. Det er jo som mange andre har sagt før meg, et veldig stort ansvar å få unger, spesielt for oss som enda går på skole.. Åja, husk å ta ut stiftene av avispapiret når du tar det i buret
Ellers vil jeg ønske deg lykke til med ungene spesielt den med ingen tær..

Ellers vil jeg ønske deg lykke til med ungene spesielt den med ingen tær..
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3