har vond samvittighet, mine to små edelstener sitter nå i et lite hamsterbur i plast ....... Men det var eneste måten å gjøre det på.
Må være hos foreldrene mine noen dager, og eneste mulighet til å i det heletatt få ta dem med på, var å love å ha dem i plastbur med gitter på toppen, og på avispellets for å ungå støv . ellers måtte de stått hjemme alene.
får heller ikke ta dem ut av buret og ha dem med opp, de må stå nede på gangen, får lure dem med meg når jeg skal på toalettet kanskje, og kose med dem der .....
har satt inn hengekøye, og litt leker til dem. men de får jo ikke klatret ... de er jo så glade i å klatre ...
Men det var som sagt eneste måten å få ta dem med på , ellers måtte de stått alene. er bare glad jeg fikk ta dem med jeg, aller nådigst ...... folkene her hater dem nemlig....
de greier vel noen dager med begrenset frihet disse små?
Vond samvittighet, hamsterbur som feriebur
Moderator: Moderatorer
Vond samvittighet, hamsterbur som feriebur
Hilsen Lisa og matmor.
Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig
Re: Vond samvittighet, hamsterbur som feriebur
Egentlig ville jeg sagt at et hamsterbur er alt for lite, men det virker jo som du ikke har noen annen mulighet
Du kunne jo kanskje kjøpt et helplast kaninbur i stedet, så får de mer plass?

Du kunne jo kanskje kjøpt et helplast kaninbur i stedet, så får de mer plass?
Stine
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tenker at det går helt greit. Akkurat som oss mennesker, burde de fleste dyr klare noen kjedelige dager. Hadde det vært noen dager stadig vekk hadde det vært noe helt annet, men siden det virker mest som en engangshendelse burde det gå helt greit. Når de kommer hjem til sitt vanlige store bur igjen vil nok alt være glemt på 1-2-3 
Men har du mulighet til å skaffe et større bur til senere anledninger er jo det absolutt å foretrekke.

Men har du mulighet til å skaffe et større bur til senere anledninger er jo det absolutt å foretrekke.
Jeg tror faktisk ikke jeg hadde fått lov med et større bur. :-( Best det er lite og tar liten plass . håper at yesterday news gjør jobben sin så det ikke blir støv og lukt, de har panikken for støv og lukt folkene mine .
Hilsen Lisa og matmor.
-
- River avispapir
Jeg tenker også som så at der det den eneste muligheten, så får du tenke som så at de har ett større bur om noen dager 
Men en annen måte du kunne ha gjort det på muligens er eventuelt og få tak i ett større bur, og heller gi folkene dine en mulighet, enten litt større bur og du kommer hjem med god samvittighet, eller du blir hjemme med rottene i stort bur
Da vil vel foreldrene dine heller at du har med ett litt større bur enn at du ikke kommer hjem? 

Men en annen måte du kunne ha gjort det på muligens er eventuelt og få tak i ett større bur, og heller gi folkene dine en mulighet, enten litt større bur og du kommer hjem med god samvittighet, eller du blir hjemme med rottene i stort bur

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Er ikke ofte jeg er hjemme, men måtte hjem denne gangen av ulike grunner.
jaja, de er ikke så store enda, så de har plass å bevege seg disse dagene
jaja, de er ikke så store enda, så de har plass å bevege seg disse dagene

Hilsen Lisa og matmor.
-
- River avispapir
Ok, var ikke vondt ment altså
Bare en mulighet 

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥