Jeg har faktis sittet en stund og forundret meg over mine jenter.
Jeg har jo sett masse bilder her på forumet over hvor flinke andres rotter er til og bygge reder og greier.
Her i huset er det ikke slik. Min jenter gidder ikke bygge redde de tar med seg alt av avipapir det får tramper det faltt i bunnen på huset og syns hvist det er veldig greit.
Men hannen min er utrolig flink til og bygge seg rede han styrer og ordner og lager seg nærmst huler med avispapir og når jenten sitter og ser på han så er han ekstra iverig etter og gjøre det perfet.
Jeg har jo lurt på om mine rotter bare er litt late eller hva det kan være da. sånn nå har jeg luftet denne tanken så nå er det lov og le av jenten mine.
Denne er litt rar.
Moderator: Moderatorer
-
- Bygger bol
Denne er litt rar.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
-
- Alfatryne
Re: Denne er litt rar.
Aurora
-
- Bygger bol
Sant det Itago, jeg har jo tre personligheter her så og ja det er letter å rydde etter jente en etter herren her i huset.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Ja det er stor forskjell,noen drasser og drar,dytter og puffer.Mens andre kunne ikke bry seg mindre.Det er bl.a. dette som gjør rottene så fasinerende for meg,de er alle forskjellige - som oss. :cheeeers:
-
- Bygger bol
Samme her, Jeg skal si at dem er jo så søte med sine personligheter og det er det jeg syns er så fint med dem at ingen rotter er like. til og med gubben som ikke vile ha rotter kan si at han er omvent nå etter at han har fått disse tre i hus.
Er barna med pels dette her sier han og smiler pent.
Er barna med pels dette her sier han og smiler pent.
ja det kan jeg god se med persnnligheter hihi har masse bilder av de nusleige jente mine
har masse korslie og rett og slett laterlige historer xD http://little-angel-yeah.piczo.com/?cr=3 stikk inn om og se da vel :cheer:

Cleo Og Dina 
-
- Bygger bol
Skal ta meg en titt i morgen jeg.